Og en helt vanlig hverdag..

 

 

Heisan!
Hvis du har vært innom meg før i dag, har du fått med deg at jeg hadde en “helt alminnelig arbeidsdag”, som kanskje ikke alle betrakter som det …he-he. Men jeg har også hatt en helt vanlig hverdag.

Og alminneligheten gir meg faktisk stor glede 🙂 En arbeidsdag med litt tull og fjas (som du så på det forrige innlegget), litt mailskriving, litt skravling med kolleger, å forberede noen gode “opplegg” til elever, en is, en tur på landet med søsters for å besøke mamma… Helt vanlige ting, i andres øyne kanskje kjedelig. For meg: små spor av hverdagslykke. Jeg er skikkelig glad inni meg <3

Som du ser er jeg jo rimelig blid over her, men jeg har også vært en hoppende glad GRIS i dag.. (Trykk på linken)

 

 

Har du hatt en bra dag? 🙂 

 

 

 

#hverdagslykke #glede #livet

12 kommentarer
    1. hverdager har vi mest av,da er det godt att vi koser oss med dei dagene også,ikke hver dag jeg får med meg alle innlegg,går innom bloglovin,da ser eg flere innlegg jeg ikke har sett,som denne her,men som du får jeg ikke komme inn og lese blogg fra blogg.no via bloglovin lengre,men fra dei andre platformene går det greit og det er bra ellers hadde jeg ikke greid å følge dei som har byttet platform :=)men rart det plutselig ble slutt på att vi kan lese alle blogger via bloglovin da

      1. Ja, det med Bloglovin, veldig rart, og ingen man kan spørre heller liksom? Jeg går som regel på feeden til blogg.no for å se de fleste, men ikke lett å få med alt lengre :-/

    2. Høres helt topp ut med slike herlige, vanlige hverdager som byr på litt av hvert. 🙂
      Og med en slik jobb du har, så får du stilt trangen når det gjelder “klesegutmoro” også 😉 Herlig! 😀❤

    3. Det er jo det som gir trygghet, hverdagene og de tingene vi gjør da 🙂 Så klart det gir glede 🙂

      Min dag har vært ok. Jeg har vært sengeliggende i flere dager nå, så føler ikke at det har vært så bra. Men nå begynner jeg å føle meg litt bedre, så er spent på morgendagen. Håper det går rette veien nå 🙂
      Klem ♥

    4. Hahaha jammen er det to glade griser også 😀 Herlig og ingenting er bedre enn hverdagsgleder spør du meg. Tror jeg blir forkjøla for det var rimelig kaldt ute i dag, nå er jeg inne igjen men i motsatt side av sofaen, foresten hvor langt kan en flått gå på sånn ca 10 timer? Stooor god klæm <3

      1. ER bare EN 😀 og det er MEG vel 🙂 Jeg vet lite om spasertid for flått må jeg innrømme, men håper du har fått han vekk 😀 Jeg blir nok også forkjøla 😮 Godklemmer og søsklemmen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg