Og etter….

 

Og her skal jeg si en del mer… 😀 (Sånn i tilfelle du så innlegget FØR..)

 

Ser du ikke forskjell sier du?

He-he…Nei, ble kanskje ikke turkis…og heller ikke pinnsvin-kort…Men det er GANSKE mye kortere enn det var. Alt det slitte er borte. Jeg har fått  SNILL behandling av Lene, som jobber på “På Håret” på Grunerløkka. Dvs, fargebalsam, som sitter en liten stund, fuktighet av ymse slag og opp-klipp litt her og der.

 

 

Men kanskje den aller største forandringen, som du faktisk IKKE ser ennå er at jeg våget meg på å bestille time til forming og farging av bryn. Tenk DET da!! I en alder av 56 år og ALDRI har nappet et hårstrå fra brynene…

Jeg følte meg skikkelig vågal som bestilte time til dette. Det blir rett før jul, så jeg har hele ferien å gjemme meg på, hvis det skulle bli HELT rart 😀

Men jeg stoler på Lene. Hun er flink. Og utrolig hyggelig.

 

Veldig deilig å bli skjemt bort litt 😊

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg