Og her er jeg!

 

 

Du var kanskje innom meg tidligere i dag, og da vet du hvor jeg befinner meg?? Jeg har lagt ut litt av hvert med “hint”, både på norsk og på tegnspråk her i dag, som burde avslørt hvor jeg er. Faktisk har jeg sagt det RETT UT 😀 

Men her er altså oversettelsen av det jeg sa på videoen i dag tidlig: 

 

 

 

 

 

På tegnspråk: “Hei. God-morgen. I-dag- gjøre- hva-jeg? Jo- nå-snart-reise-tur-jeg. Stavern”

På norsk: “Hei. God morgen. Nå skal jeg fortelle hva jeg skal gjøre i dag? Jeg skal reise på tur snart til Stavern.”

Så altså, jeg er i Stavern! Og her kommer det nok litt bilder 🙂

 

 

#tur #tegnspråk #video

7 kommentarer
    1. Stavern er en perle nå om dagen, mye folk båter og ekte sommerliv. Nyt tiden du er der. Mulig du prøver badevannet mens du er der. Det skal hvertfall jeg i løpet av uken. Ha en fin kveld.

    2. Sukk, jeg er litt sløv med å få lest morgen innleggene.. sånn er det bare. Så jeg får bare med meg fasiten,.. men jeg visste jo at du skulle til Stavern 🙂 Lykke til 🙂 I morgen får jeg besøk av en felles kjent 😀 Gleder meg 🙂

    3. Har vært i Stavern men det er mange år siden..vakkert “sommersted” så håper dere får en fin tur..regner med det.. Moro å se deg gjøre tegnspråk du gjør det så drevent og naturlig… Klem til søte deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg