Og her er vinneren!

 

Hvis du var innom meg på fredag, så så du DETTE innlegget. En liten konkurranse. Hvis du går dit og titter, så ser du 5 små videosnutter. Og leserne mine skulle gjette på hvilken følelser jeg prøvde å formidle. 

 

Og de rette svarene var: 

Glad/lykkelig

Trist

Sint

Sur

Overrasket

 

Det kom inn noen svar, og av disse trakk jeg den som vant. Skrev navnene på lapper, og trakk ut den som ble vinneren. Jeg lovet premie, og det ble denne: 

 

 

Det er egentlig et nett, men det ligger oppi dette fine futteralet. Så nettet får eventuelt vinneren vise dere, hvis hun vil. Men det er i stort sett samme mønster og farger.

 

 

Og den som vant denne gangen var : Stavangerinmyheart!

Hun har en blogg jeg liker godt 🙂 Ta deg en tur innom og få noen fine reisetips i vårt fine land 🙂 

 

 

#konkurranse #kroppsspråk

10 kommentarer

Siste innlegg