Og så ble det en annen dans…. ;-)

 

Måtte jo ta meg en svingom til i snøen der i går, få trimmet litt liksom…
Vi skulle jo stappe i oss det ene og det andre etterpå,  Karidansen og jeg, det ender som regel med det. Så det er best å være på den sikre siden, og få gjort unna litt trim først…Så etter regndansen, så ble det litt dans med arm og hår-sleng også …

 

 

 

 

 

 

 

 

Så endte vi på “Kokosbollefabrikken”…. Masse deilige kokosboller…

 

Og det synes Karidansen også…
Før jeg hadde fått satt meg ned, hadde hennes forvunnet…Ned i gapet… 😀

 

 

Så da var det klart for meg…

 

 

Ååå. som jeg koste meg!!

 

 

Mens jeg gasset meg med kokosbolle med mango, var jammen meg Karidansen kommet seg på beina igjen, for bolle nummer 2….

 

 

Et strålende sted og ta lunsj…Synes du ikke? 😉

 

 

 

Brått var MIN borte også gitt…Tom tallerken…Var det Kari som hadde tatt den?? 😀

 

 

I et ubevoktet øyeblikk prøvde jeg å få tatt hennes….

 

 

Men det gikk ikke… Hun var for rask for meg!!

 

 

En herlig lørdag rett og slett. Og god og mett ble jeg!

Nå er jeg klar for tur på landet. Mamsen venter

 

 

#kafe #kokosboller #lunsj

26 kommentarer

Siste innlegg