Om å bli den man vil møte..

 

Jeg snek meg avgårde etter jobb i dag.. Føltes som jeg “snek” litt i alle fall.. Litt sånn små-flau over meg selv og min latskap.. Som om noen skulle ta meg “på fersken” på vei inn døra til takawayen IGJEN.. Blir flere ganger i uka der nå for tida..

 

 

Vel innafor døra, og ingen lenger kunne “oppdage” meg ble jeg sittende å dingle en liten stund etter å ha bestilt. Og på veggen hang et skilt som fanget oppmerksomheten min:

 

 

Er ikke det en fantastisk tankegang egentlig? Å tenke seg hvem man selv ville gjerne møtt. Hva ønsker jeg meg av de jeg møter? Hvem ønsker jeg å møte liksom? Og så faktisk BLI sånn selv. Da ville vi nok alle som en valgt å bli den hyggeligste utgaven av oss selv! For det er vel det vi ønsker å møte hos andre?

 

Jeg liker sånne små ordtak. Enten små setninger og sitater jeg finner, som er laget av andre. Eller jeg liker også å lage selv. 

 

 

Liker du å lage små sitater/ordtak?

 

 

#sitater #ordtak

8 kommentarer
    1. Jaaa elsker ordtak og elsker å lage slike selv også akkurat som du søs, men så er vi jo søsters også såklart så da er det ikke så rart likevel 😀 Stooor god klæm <3 Ps: du kan spise så mye takeaway du vil for du er jo bare en strek du <3

    2. Sånn små gullkorn er vel verdt å bli minnet på. Den norske varianten er vel “Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg”.

    3. Det er du flink til 🙂 ,, ja ikke å snike deg avgårde altså 😀 Men å lage små ordtak 🙂 Liker også sånne og ser etter sånne plakater når jeg er på butikker 😀

    4. Det var et bra lite sitat 🙂 Jeg lager ikke så mange sånn selv..men liker å lese dine da 🙂 Har så si aldri kjøpt takaway mat vi..men det må da være helt greit å gjøre om man har lyst /at det passer best 🙂 Nydelig bilde med tankefullt blikk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg