Om å danse i regnvær!

 

Planen er klar! 
Her skal det danses!

Jada…skal ta på meg LITT mer klær. En liten forsikring til deg som er litt bekymret for helsen min…

 

Men danses skal det. 
Og i regnvær. For bildet over er fra en solfylt dag, tidligere… Jeg er ikke FERDIG med dansingen og bilde-beviset. Men det kommer! For jeg skal møte Karidansen. Skal det danses så er jo hun perfekt til “dansepartner” 😉

Det hjelper med litt dansing når det regner, livet blir litt mer fargefylt av det.

 

Har du noen planer for dagen?

 

 

#tur #regnvær #dans

11 kommentarer
    1. “Danse, danse, dokka mi…” Det var en fin barnesang, og du lever den stadig på bloggen 😀
      Kos deg med Karidansen 🙂
      Planen i dag? nettopp vært hos mor på forskuddsfeiring av morsdag, fordi hun jobber i morra. Resten av dagen skal jeg ta det med ro i grunne, og nå er jeg på besøksrunde til alle bloggene jeg liker og følger, og i kveld er det Hver gang vi møtes, som jeg ser frem til 🙂 Kos deg resten av lørdagen, Frodith <3 Klemmer

    2. Tenker dere har hygga der med dansing i regnet jeg.. så dere hadde møtes i går også 🙂 Du er så fin med blomsterkjolen på :)) Vi har kost oss med bading og kaffe..og i kveld blir det god mat og tv 🙂 Lørdagsklem <3

    3. Dans i regnvær høres herlig ut. Her er det innedag selv om vi har litt sol og 5 varmegrader ute. Tenkte å pleie kroppen litt. Formen er fin men jeg er så “tett i brystet”. Men det er heldigvis forbigående 🙂 Nyt dagen og dansen med Karidansen <3

    4. Spennende, da slipper dere regndansen i alle fall 😀 Lykke til, gleder meg til å se hva dere finner på 😀 Ingen store planer her, bare forberedelser til neste uke og en tur innom kirkegården 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg