Om å farge gråværet

Hva mener jeg med det liksom?
Farge gråværet?

 

Jeg mener det både helt bokstavelig og i mer overført betydning. I dag var det tid for å farge gråværet!!

Siste uken har vært mega-tung! Følt meg som en skureklut. En brukt og utvasket en for å si det sånn. Sånn ca midt i uka hadde jeg mest lyst til å sippe litt… lyst til å slå noe..eller noen.. lyst til å lukke døra og si at “nei, nå vil jeg ikke mer”…

Men jeg kom meg gjennom…som jeg jo som oftest gjør. Jeg holdt uka ut. Og i dag var det lørdag!! Og jeg trengte å føle at jeg levde litt igjen. Lei av å legge meg klokka 19.30 fordi jeg er HELT gåen. Lei av mørke og gråvær.

Så etter treningen i “otta” var det på med den fargerike blomsterengen og ut i gråværet 🙂 Da blir man glad på innsida, og “gråværet” der forsvinner også. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har hatt en nydelig dag sammen med Karidansen. Photoshoot, kafe, skravling, shopping. Absolutt ALT som får meg til å føle meg litt ekstra glad 🙂

 

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Så fint med farger, og så bra du fortsetter trene selv når livet er trått. Det står det respekt av. Flink👏👏

      1. Ja, jeg prøver i helgene i alle fall. I dag blir det IKKE. Skal til Vestby. Får prøve å få gjort i ukedagene til uka. Støl etter i går, og litt vondt i ryggen. Greit med en hviledag mellom. Men da ble det bare EN dag denne uka 😮 Har ligget fast på to nå. Men skal gønne på igjen til uka. Mer “tid” i alle fall 🙂

    2. Så godt å høre at du har fargelagt byen med ditt nærvær og flotte kjole i dag.🌟🤩🌟
      Det er bra at du har unnet deg en slik dag etter en tung uke.🥰
      Nyt lørdagskvelden!🤩

    3. Jeg sier det samme, man MÅ bruke farger når det er så grått å trist. Vær glad du ikke bor i Bergen 😉💕. Ha en fantastisk god helg, ligg på ladning og nyt helgen.

      1. Ikke sant, hjelper med litt farger i gråværet <3 Ja, litt glad for det innimellom 😀 Hehe. Her lades det ikke med LIGGING, men trening og mye luft 🙂

    4. Herlig med fargerike blomster i november!🌸🌼 Høres ut som en perfekt og velfortjent dag! 🥰 Man trenger slike avbrekk når hverdagen er slitsom! ❤️ Kos deg med lørdagskvelden og nyt dagen imorgen også! 🤗

      1. En super dag 🙂 Håper du koser deg i dag også, med noe ekstra godt. Det gjør jeg 🙂 I morgen blir det litt mer trening, trent i dag også. Og litt opptatt med andre ting også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg