Om å miste litt piffen…

Av og til kan jeg føle meg veldig fin…

 

.

Nesten som en fin og fargerik ballong…

 

 

Jeg svever der oppe….velfylt, fargerik og fin…Blåser med vinden…..

 

 

Men noen dager er det som om noen stikker hull på en liksom….

 

 

Og det begynner å sive luft ut…. Man blir litt pfffff….slappere i fasongen….

 

Til man er ganske så slarken….og  nesten HELT uten piff…..

 

 

Ja-ja….Da får man bare ligge der litt da….. Og hvile…

Og etterhvert få på plass en teip-bit eller plaster eller noe….

Og satse på å få litt form på seg igjen etter en pust i bakken….

 

Hvordan er det med PIFFEN din for tida? 🙂

 

 

 

(En liten reprise på noe som illustrerer litt hvordan livet er om dagen. )

28 kommentarer
    1. Piffen min er helt tipp, topp, tommelen opp, heldigvis….. for formen har vært litt tristeguffas i det siste! Håper du er på vei oppover igjen! Klemmer <3

    2. Her har det heldigvis vært litt mer piff, og luft i ballongen de siste ukene. Men tidligere var det mer som din illustrasjon av ballongen som er slappere 🙄😄
      Greit at det går litt opp og ned, men jeg vil helst at det går opp. 😀
      Håper luften fylles opp for deg igjen så snart som mulig, men i mellomtiden, hvil, hvil, og atter hvil 🥰😘

    3. Sånn er det bare. Piffen er helt grei her, men fokuset er litt utenfor bloggverden. Dessverre, men håper jeg kommer sterkere tilbake. Mye på gang ellers. 🤗 God helg 🤗

      1. Ja, jeg er der som du er. Fokuset ikke helt på blogging. Men skulle ønske jeg hadde tid til mer. Tror jeg må ha et friår, bare blogge 😀 God helg. SKulle gjerne hørt mer om alt du driver med 🙂

    4. Her er piffen så som så. Det hangler og går, men noen dager er jeg fornøyd med dagens gjøremål. I dag gleder jeg meg til fotballkamp på tv😊.
      Kos deg masse på kafé i dag.
      Masse lykke til med å finne igjen piffen. Du er som regel flink til det du😚

      1. Ja, bruker å være flink å finne igjen. Men er ikke HELT der akkurat nå.
        Ikke mistet den HELT da, men er litt flat liksom.. Leter videre 🙂

    5. Ønsker deg lykke til med å få opp piffen, – kafèbesøk høres herlig ut! <3 Her går det veldig opp og ned med piffen. Det er korona-smitte i klassen til junior, så på onsdag måtte han ta en test og heldigvis negativ. Idag må han til en ny test pga. at en hadde positivt utslag på onsdag. De siste par dagene har det vært hjemmeskole, men han hater å få en pinne opp i nesa…..

      1. BIttelitt mer piff i går. Var hyggelig dag med søster i alle fall. Vinterland, kafe og skravling 🙂 Skjønner han ikke liker den pinnen 🙂

    6. Herlige illistrerende bilder, frodith 🙂
      Ja piffen går litt ut av og til …. så får man bare plastre hullene etter hvert… det blir bedre!

      Lag deg en fin fin lørdag <3 klem

    7. Ja, håper formen kommer sigende tilbake ❤️ Ikke så kjekt når en mister piffen, nei. Min «piff» har vært ganske svak siste året… håper den vil komme tilbake 💫😁 Kos deg med kake idag 😘😘😘❤️❤️❤️ Klem

      1. Uff, ikke fint å høre at du har hatt svak piff siste året. Noen ganger blir det bare sånn. Livet skjer litt kraftig noen ganger. Andre ganger er det bare litt GØRR i systemet. Og noen ganger må man bare tenke litt. Jeg tenker MYE om dagen. Men løsningsorientert også 🙂

      1. Det blir jo litt sving på piffen med sånne kommentarer 😀 Takk for koselige ord 🙂 Ha en strålende dag Bunny. Jeg skal på kafe, dagens høydepunkt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg