Om å tisse på “feil” steder…

 

MÅ man tisse, så MÅ man!! Og når det attpåtil er en do der…vel…da er det ingenting å lure på, i mitt hode..

Når man er SÅ tissetrengt at det ikke er mulig å holde seg liksom, og man har med folk som kan stå litt “vakt” til og med, da er det bare å rive av seg bukse og truse å hoppe opp på porselenet i en fei.

Jeg hadde med både søsters og mamma da tisse-trangen var som verst, så jeg var ikke i tvil et sekund… nesten…. Jeg MÅTTE bare. De kunne stå vakt! Ja, NOE var jo bittelitt rart, for hvorfor var det egentlig behov for en vakt når jeg hadde funnet en “ekte” do, i porselen og greier? Det var jo ikke snakk om å sette seg på huk ute i skogen, med familien som do-vakter heller!!

 

 

Vel…jeg kom meg på, og fikk tissa ferdig jeg..Og det var innmari deilig! For når man MÅ, så må man bare.. Mamma og søsters sto fint vakt rundt, og jeg fikk på meg klærne i en fei etterpå. Ikke noe poeng å drøye heller, når det er forhold som krever vakter rundt en…

Jeg lette fælt etter spaken til å trekke ned, og det var liksom først DA at søsters nevnte at det ikke var noen “vanlig” do! Det var liksom også et tidspunkt å si fra på liksom! Når jeg var “ferdig tisset”.

Nei, det var VIRKELIG ikke en vanlig do, det var nemlig en “installasjon”! En del av en kunst-utstilling!!

 

 

Den skulle altså ikke vært tisset på overhode!

Jeg fikk full panikk og så skrekkslagen på søsters og mamma. Hva skulle vi gjøre nå? Skulle jeg finne en vakt å få sagt fra til? Bekjenne min synd? Eller var det best å prøve å dekke over “ugjerningen”?

Vi ble enige om at det beste var å bare snike seg vekk derfra, og late som VI ikke hadde noe med det å gjøre….

 

Og SÅ våknet jeg! For så klart var det en drøm! Jeg tisser ikke overalt altså, sånn på ekte 😉 Men selvfølgelig var jeg mega-tissetrengt da jeg våknet. For det er vel derfor disse rare drømmene kommer, for å “vekke” oss, slik at vi rekker det “ekte” porselenet?..

Jeg TROR i alle fall ikke senga er våt…he-he..

 

 

#do #drøm

 

 

 

14 kommentarer
    1. Haha…Det skulle tatt seg ut 😂 Men må man, så må man…og do er do 😁
      Har slike drømmer innimellom jeg også, om enn ikke utstillingsdo…greit å våkne og finne ut at det bare var en drøm. 😉

      1. Mye sånne drømmer om å lete etter do osv også…Det gjør jeg ofte i drømmer, og da må jeg på do når jeg våkner 😀 Sikkert en “vekker” 😀

    2. Hehe, godt det bare var en drøm! Jeg var skikkelig tissetrengt igår, uten noen do i nærheten. Vi kjørte bil så jeg måtte bare kjøre tilside ved en vei opp til et jorde, og brukte dørene som skjul.

    3. Haha, jeg ble litt stressa dør du skrev det var enn drøm. Jeg måtte tisse når vi var langt uti ødemarken igår, men fant heldigvis ingen installasjon, hehe

      1. Nei, og kommer du over en “løs” do en gang, som står sånn lagelig til, så skal du se deg litt rundt, det er mulig du er på et galleri eller en annen slags utstillings-lokale 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg