Om å være seg selv

 

 

 

Jeg er veldig glad for å være MEG. Akkurat meg selv. Med min alder og kunnskap. Med min erfaring. Og med min historie. 

 

Jeg er trygg på meg selv, nesten alltid. Også i de situasjonene hvor jeg er usikker og har LITT for mange sommerfugler i magen….grå eller fargerike…Selv DA er jeg trygg på HVORFOR det er sånn, hva jeg BØR gjøre, og jeg er i alle fall veldig bevisst på hva som skjer og hvorfor. Jeg står støtt inni meg selv, og har god kjennskap og kunnskap om MEG. Det er ikke alle forunt å ha det sånn.  

 

Hvis ting er vanskelig her eller der, er jeg ganske tydelig og klar, og veldig ærlig. Det gjør at jeg tror andre vet hvor de har meg i alle fall. Og det hjelper i mange situasjoner. I dag har jeg hatt nok en god dag. Har fått gjort noe jeg har tenkt på en stund at jeg burde gjøre, og føler meg noen kilo lettere. Så ikke alltid det er nødvendig med de store slankekurene 😀

 

 

 

 

Nå skal jeg ut å spise med Hr Frodith. Eller UT…vi holder oss INNE..Men du skjønner hva jeg mener? I dag blir det indisk! Ha en strålende ettermiddag <3

 

 

 

#livet #holdning #meg #utvikling

 

11 kommentarer
    1. Det er godt å være trygg på seg sjøl! Selvom det noen ganger er sykt vanskelig likevel…… så bra at du har fått unna noe som tynget! Kos dere på indisk! Klem <3

    2. Kjener meg igjen i det her.. er trygg på meg selv, men det betyr jo ikke at en ikke kan synes enkelte utfordringer kan være litt vanskleig 🙂 Godt å få unnagjort ting man har kvia seg for.. Kjolen er superfin til deg.. Kos dere med maten.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg