Om å være ungdommelig…

 

“Å være ungdommelig handler om hvordan du lever, og ikke om når du ble født.”
(Sitat: Karl Lagerfeld)

 

 

 

Tenk at en motedesigner kan være så filosofisk…. Vel, så HIMLA dypt er det kanskje ikke, men det ligger i alle fall noen tanker bak, og en sannhet spør du meg. 

For det med å være ungdommelig handler jo om hvordan man føler seg på innsiden, og om hvordan man velger å leve livet sitt. Det med når man ble født sier bare akkurat det: Når du ble født…

 

Her følger noen bilder over hvordan jeg kan føle meg til tider, når jeg danser årstid-dansen. Jeg danser inn hver årstid, hvert år…Snart står årets høst -dans for tur. Disse er fra i fjor  😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er “følt” alder for deg, den du har i år? 😀

 

 

 

#alder #ungdommelighet

8 kommentarer
    1. Finites bilder av deg søs <3 Tror du har helt rett i det der med at man er så gammel man føler seg. Alder er bare et tall nemlig 🙂 I dag derimot føles det som jeg er 104, minst men i morgen er jeg 27 igjen 😉 God smittevernsklæm <3

    2. Husker da jeg var ung i alder så var 50-åringene skikkelig gamle, hihi. Nå som jeg har passert den alderen selv, så føler jeg meg som i 30-årene. Fin gul kjole i nydelig høstvær! 🍁

    3. Fint med gul kole og gule lauv. Jeg føler meg kanske ofte litt yngre, men også kankje modenere enn jevnaldrene på noen områder.:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg