Om å velge den “letteste” veien…

 

Noen ganger tenker man at man har funnet en lur vei dit man skal.

 

Man har prøvd forskjellige veier…. Noen med mange svinger… Noen med flere grinder som må låses opp og skyves til side, før man kan klare å komme seg gjennom. Noen ganger er det rett og slett bare en smal og kronglete sti med busker og kjerr på alle kanter, som gjør at det kreves litt ekstra av en å klare å nå målet.

 

Så da blir man skikkelig fornøyd hvis man plutselig finner en lur vei. En vei som er litt kortere enn de andre. Den krever lite energi. Den gjør at man kommer fort fram. OG den får deg akkurat dit du skal, selv om du ikke må ofre blod, snørr og tårer på veien..

 

 

Da er det vel ikke så rart om man blir “bittelitt” muggen, og tramper “bittelitt” i beina når noen krever av deg at du tar en av de andre veiene? Eller?

 

 

#veier #mål #valg #muligheter #bestemmelser

 

6 kommentarer
    1. Da blir jeg veldig bestemt på at jeg fortsetter som før. Blir enda mer sta faktisk. Leste meg nedover på innleggene dine her og den låste døra gjorde inntrykk.

    2. Ja, og de som vil ha en en annen vei, vet ikke hva de snakker om, selv om de gir inntrykk av at de vet det. Det beste er å ignorere det, og gjøre det som er best for en selv.

    3. Jo, man kan bli litt grinete da ja. Er noe/noen som skal ha meg en annen vei enn jeg har tenkt nå, så jeg er veldig i tenkemodus og kjenneettermodus 😉
      Det meste ordner seg til det beste til slutt uansett hvor mange svinger, kryss og runder det blir..🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg