Om “skyene som forsvant”

 

I dag startet egentlig dagen litt skyer.. ha jeg snakker om “inni skallen”, og ikke ute på himmelen.. Litt grå skyer hang over hodet. “Skallebanken” var på plass, og det så i det store og hele ut til å kunne bli en skikkelig elendig morgen.

Det kan ha noe med å gjøre at jeg sånn i bunnen egentlig er rimelig fornøyd for tida, for i alle fall forsvant de grå skyene rimelig fort. På Jernbanetorget T-bane-stasjon sto en gjeng ungdommer med en “gettoblaster”? på full styrke. Kl var 06.30 og ut jomet “La det swinge” med Bobbysocks. Jeg smilte for meg selv, og begynte å svinge meg litt. Ungdommene sang av full hals 😀

Satt meg på T-banen. Med vesker, flasker med brus og annet. Flasken med brus “stakk av” ganske fort, ned på gulvet og bortover. Jeg rakk ikke å reagere før flere var involvert og på jakt etter flasken min som rullet lystig av gårde 🙂

Folk er hjelpsomme. Jeg blir glad. Og jeg tror jammen hodepinen er på vei å forsvinne også 🙂

 

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg