Om “ups and downs” og sånt…

 

Av og til føler jeg meg litt RAR…
Av og til føler jeg meg litt annerledes…
Av og til føler jeg meg som jeg er den eneste av dette “slaget”…
Nå er det jo på en måte fint å være litt rar, litt annerledes og som litt unik, men av og til føles det også litt rart..Uten at jeg blir noe lei meg av den grunn..

For her kommer poenget mitt:

Jeg kjenner ikke på “ups and downs” som en berg og dalbanetur….

 

 

 

 

 

Slik kjennes LYKKEN og GLEDEN… og slik kjennes det også på en måte for meg når jeg har en litt “down”-periode.
Jeg gråter ikke….
Jeg sliter ikke med klumpen i halsen…
Jeg kjenner ikke på masse vonde følelser og truende tanker….
Det kjennes mer som jeg liksom “kjeder meg litt på en måte..

 

 

 

Og da er jeg kanskje litt rar…?
Da er jeg kanskje litt annerledes….?
Da er jeg kanskje den eneste i dette “slaget”….?

 

Men det er MEG i alle fall 🙂 

 

 

 

#ups #downs #humør #glede #tristhet

17 kommentarer
    1. Så fin beskrivelse av hvordan du opplever det. 🥰 Her er det nok litt brattere kurver. Slik jeg (jevnt over)har det her jeg er i livet nå, så kommer jeg meg relativt fort opp av grøfta. I dag er for eksempel en MYE bedre dag enn i går. Første dag på jobb etter permittering. Godt å være i gang igjen.😊

      1. Ja, det er noe med det å være i gang med jobb igjen også. Det er viktigere for oss enn vi tenker på. Dette med å gjøre noe fast. For MEG er det i alle fall viktig. Og jobber jeg overhode ikke tror jeg at jeg hadde blitt litt mer down faktisk…

    2. Du er nok ikke rar og ikke annerledes ❤du er deg helt og fullt! Jeg sitter her med tårer fordi prinsessa har reist etter halvannen uke…. så stille her lissom…… og det er meg helt og fullt! God klem ❤

    3. Da er vi nok ganske like, men kjenner at det varierer litt med hvor hardt man blir utsatt for ting. Noen derimot gråter for ingenting liksom, og tenker at det må være tungt å ha det sånn. Tenk når de vanskeligst prøvelsene rammer en. Er nok også noe med at de som har de største nedturene også har de største oppturene, og mange trenger hjelp i de tilfellene/er bipolare. Godt vi er ganske så stabile! 🙂

      1. Spesielt i brylluper har jeg følt meg litt rar. ALLE griner. Skikkelig rørt liksom. Når jeg blir rørt, eller glad for noe, så blir jeg bare veldig blid. Ingen tårer på innsiden som vil ut 😀

    4. Ja, jeg er nok litt sånn jeg å….Ikke sånn opp og ned….<3 men ikke sånn kjellertype jeg heller. MEN jeg tror det heter stabil….

      1. Ja, jeg tenker også på deg sånn. Jeg kjenner så mange som er HØYT oppe og LANGT nede, og masse følelser. Gråter i brylluper og av filmer…Jeg er ikke sånn, alle rundt meg snufser og gråter og jeg føler jeg sitter der som en kald fisk. Ser sånn ut. Jeg ER ikke det, men ser nok sånn ut 😀 Ja-ja…

    5. Hei på deg!

      Nei jeg tror vi alle har det litt slik – også forsterkes følelsene hos den enkelte etter hvor de er i løypa. Og noen har det slik og andre har det sånn 😀

      Opp og nedturer er så forskjellig………………….

      Også er det dette med å finne SIN måte å takle det på. Jeg har min og du har din <3

      Og det er vel kanskje det som gjør oss unike – og som den ENE i vårt slag 🙂 For som du skriver – så finnes det ikke noens make heller. Vi er den ene av vårt slag – så kan det være mange som ligner.

      Vi er unike!

      Ønsker deg en god dag 🙂

      klem

      1. Jeg er jo sånn at jeg er litt lei meg innimellom. Men noe SÆRLIG lei meg er jeg ikke, det er bare når folk rundt meg blir syke og dør. Ellers er jeg mer som forklart på siste illustrasjon. Og sånn er jeg litt nå om dagen.. Litt fraværende… Litt down..men ikke sånn at det “gjør noe” 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg