Ønsker du deg solskinn?

 

Da bør du ta den en tur til denne jenta. 

Lady August er kjent for mange av dere. Men aller mest er hun kjent for MEG! Min første skikkelige bloggvenn her i blogg.blokka den gangen i 2012. Som også har blitt en av mine beste venner på utsida.

I går var det mye “regnvær” i hodet mitt.  Og det har vært litt overskyet her noen dager… Skikkelig lei…skikkelig lei meg… Skikkelig oppgitt… over å ligge her med ribbeinsbrist, og det virker som det ALDRI skal gå over liksom…  Føles fremdeles som en hest har sparket meg hardt i siden! 

 

Plutselig ringte Lady August, eller SØS som jeg kaller henne. Søs? Jo…fordi hun ble adoptiv-søsteren min ved første treffet vårt. Adoptert på flekken.

Da hun ringte var jeg SKIKKELIG “hengeleppe”, og tok ikke telefonen. Jeg sendte beskjed om at jeg heller fikk ringe en annen dag, siden jeg var så “hengeleppe”. SÅ sur og lei meg var jeg. 

 

 

 

En times tid senere tok jeg et skikkelig tak i min egen nakke, og ristet litt hardt: Skjerp deg!!

Og så ringte jeg tilbake til søs. Vi snakket i over en time! Og jammen var det godt. Fra “fullt overskyet” og “regnvær” ble det sol i “topplokket”. For er det noe denne damen kan, så er det å spre sol og glede. Er så glad i henne <3

 

Hvis du ikke er så heldig som meg at du KJENNER gledessprederen, så kan du alltids få KJØPT litt av solskinnet hennes. Se her: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her er linken til nettbutikken hennes, enklere kan det vel ikke bli? 

 

http://ladyaugustshop.com/

 

 

Jeg har kjøpt frokostsett, to stykker. Nå gjelder det bare å få hentet det 🙂 

 

#vennskap #kunst

8 kommentarer
    1. Fint innlegg. Eg kjenner henne gjennom bloggen. Har ikkje klart å kjøpe et sett. Men har bestemt meg for at det skal eg gjøre. Flott at du skriver slike innlegg om andre.
      Ha ein fin helg 🙂 (siden det er torsdag kveld, så er det vel lov å skrive det ;))

    2. Så fint innlegg – og så fint at Lady August fikk snudd regnvær til solskinn 🙂 Jeg kjenner henne bare gjennom bloggen og har kjøpt 5 frokostsett som stadig et i bruk. Jeg er blitt veldig glad i disse nydelige tegningene. Håper det ribbeinet ditt snart blir bra for man må jo kunne hoste og le når man må det. Klem <3

    3. Dyktig dame det der. Har kjøpt av lady en gang. Og det jeg fikk der var meget bra. Så nå venter jeg på neste lading som jeg har kjøpt. Tror nok at hentelappen ligger i postkassa i morgen og da tar jeg turen ned til postbutikk på Austad hvor pakken ligger. Håper flere og flere vil kjøpe noe av henne, og at butikkene tar inn det hun lager. Ha en fin kveld.

    4. Ååååå tusen tusen takk søs <3 <3 Vet du nå ble jeg våt i begge øya og det er ikke ofte! Beste jeg vet er å sitte og småsnakke med deg og nå gleder jeg meg til helga for da blir det kaffi og å kjøre i gang snakkemaskinen og det blir såååå koselig 😀 Alle har litt regnvær inne i hodet av og til, gjelder bare å dra ut proppen så blir det litt bedre med en gang søs <3 Stooooor god klæm og tusen tusen takk <3

    5. Har hatt fornøyelsen av å treffe henne en gang og det ga absolutt mersmak! Go’som gull!! Bra du klarte å sparke deg sjøl litt. Fort gjort å få lyst til å stenge av når en har vondt og er lei seg…men så kan det være å stenge for det å bli litt bedre faktisk. Gode venner tåler “hengegjepen” vår også – i hvert fall når den bare dukker opp i ny og ne!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg