Oooops , glemte meg litt…

 

Det er JUL…for meg også… Og i år glemte jeg meg litt..
For…. plutselig gikk det opp for meg at en viss Pittbulljedda hadde jo bursdag i går. !  Det var litt ute av systemet mitt, fordi i fjor var det FOR mye som skjedde med triste ting, akkurat på bursdagen hennes.. Så nå var jeg liksom ikke helt INNI det.. Men det er vel ikke for sent å gjøre noe hyggelig i dag, er det?? En liten bursdagshilsen og en blogganbefaling kommer vel alltid godt med? 

 
Pittbulljedda: Hun er ingen Pittbull…Hun er ingen gjedde… Men likevel. Det er bloggnavnet. Og hvem er så damen bak dette spesielle bloggnavnet?
Det er Vera Lynn!! 

 

En pittbull er jo kjent for å være en kamphund…En gjedde kan også være en tøffing…Om Vera Lynn ser på seg som tøff og kampklar vet jeg ikke 🙂 
Jeg kjenner Vera Lynn som en koselig dame, med hyggelige interesser. Koser seg med bestisen Anne på turer og hjemme. Fargelegger ved kjøkkenbordet, med sine to puser Vinja og Ronja ved sin side. Og nyter livet slik hun selv liker det. 

Men jeg har også hørt at Vera Lynn har temperament.. Fordi hun selv har sagt det 😀 Hun kan visstnok fare opp, og bli hissig, men det er visst over på et blunk.  Og slikt er da bare sunt er det ikke?
Jeg kjenner Vera Lynn bare som en koselig og blid dame, med et smil på lur, et fint innlegg og hyggelige kommentarer på bloggene.

Og i går hadde hun altså bursdag!!

GRATULERER med  dagen i går Vera Lynn, beklager jeg var litt sent ute i år…
Men litt kake orker du vel i dag også? Denne er ganske lettspist….
Håper dagen i går ble som du ønsket deg <3

 

 

Forsinkede bursdagsklemmer fra Frodith <3

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #veralynn #pittbulljedda #gratulasjoner

10 kommentarer
    1. Tusen takk Frodith dette var koselig 😍 Jeg har nok temperament, men det går fort over og latteren sitter ikke langt unna. Ellers er stort sett ganske snill og grei. Kamphund, ikke når det gjelder å bruke knyttnevene, men jeg sloss gjerne for en sak jeg tror på. Ønsker deg en fortsatt fin julefeiring 🎅🤶

      1. Ja, jeg tar deg på dine ord om hunder og fisk, som jeg før har gjort 😀 Og noen slappfisk er du hvertfall ikke 🙂 En dame med TÆL, og stort hjerte, det er hva jeg tror 🙂 Så bra du ble litt glad selv om det ble forsinket. Vi kan jo feire deg hele romjula til ende <3 Klem <3

    2. Jeg vet hun har bursdag på 1. juledag, men kom ikke på det før idag jeg heller. Ei kjempekoselig dame som jeg er innom nesten hver dag i bloggblokka.

      1. Ja, jeg var litt utafor. Og i fjor ble det IKKE fordi mamma var så dårlig. SÅ jeg falt ut litt på det. Men koselig å feire henne litt i dag da 🙂 Håper du har fine fri -dager Hanne Beate <3

      1. Ja, hun er kjempekoselig, og jeg var lei meg for å ha glemt det. Men det bare glipper litt innimellom. Men hyggelig å gjøre litt stas på henne i dag i stedet for da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg