Oppbrudd

 

 

Det å reise TIL noe er spennende saker. Man har sommerfugler i magen, vet ikke helt hva som kommer og går med et smil om munnen som ikke vil slutte på et vis. Det er forventning, drømmer og fantasi kokt sammen til en deilig suppe. Noe blir innfridd, og det som ikke blir har man på en måte glemt.

 

Når man skal hjem igjen, er det mer OPPBRUDD-stemning. Man vet hva man skal hjem til. Og det er ikke det at det ikke er koselig og flott, men det er ikke så mye sommerfugler. I tillegg er det de vanlige tingene som hører med til sånt oppbrudd: venting, kofferter på “lånt” sted, bussen til fremed flyplass, flyplass-skrekken slår inn: Går dette greit? Kommer jeg hjem med både koffert og alt? Det går jo som regel bra, men det er “stemningen” ved oppbrudd som er litt rar.  Vel…reiser først sent i kveld, så jeg har lagt det meste til side. 

 

 

#reise #oppbrudd #hjemreise

6 kommentarer
    1. Det er bare sånn det skal være,, ville jo vært litt rart om det var flere sommerfugler på hjemturen liksom 😀 God tur hjem når stunden er der i kvelden 🙂

    2. Jeg synes det er godt å komme hjem etter en reise. Likevel så er det en slags følelse av oppbrudd som du skriver. Den siste dagen er litt sånn “Vente-dag” og jeg får liksom ikke helt ro på meg! 🙂 God tur hjem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg