Oppdageren Frodith

 

De som har vært innom meg tidligere i dag har fått med seg at jeg og Karidansen nærmest kan regnes som Robinson Crusoe og Fredag, i noen sammenhenger. Hvem som er hvem aner jeg ikke.. Men i alle fall har noen fått med seg at vi i sommer dro på en liten “øy” for en fothoshoot. Jeg plasket meg fram til en bitteliten øy med kjolen over hode, hoppet opp på øya, og tok kjolen på en kliss-våt kropp. Hva gjør man ikke for en liten foto-shoot i sommervarmen. 

Jeg KUNNE vært fristet tl å gjøre det samme i går.  Eller FRISTET er vel å ta litt hardt i… Men jeg ser jo det er noen tøffinger på blogg som isbader og greier. Og det å ha klart å fått et bilde på den “øya” midt i vinteren, DET hadde vært noe å skryte av det!! Men nei….feiget ut der må jeg innrømme.

Noen har sett bildene fra i dag tildlig, men det lå ikke på blogg.no-forsiden, så hvis du ikke har sett dem så ligger de HER.

Her har jeg valgt et utvalg andre bilder, og noen fra i sommer. Som en sammenlikning. 

 

 

 

 

 

 

 

Og så da det var SKIKKELIG varmt og deilig der….

 

 

 

 

 

Sommer og vinter. Hver sin sjarm. Men du skjønte vel hvorfor jeg MÅTTE ha samme kjolen? 🙂 Det gjør seg med litt sammenlikning. 

Gå inn til Karidansen også da vel, for hun har lagt ut mange bilder også, HER

 

 

#fotoshoot #klær #sammenlikning #akerselva

3 kommentarer
    1. Helt herlig sammenligning 😀 Men bra du ikke tok den helt ut denne gangen 😀 Men utrolig flotte innlegg og bilder både hos deg og Karidansen 🙂 Tusen hjertelig 😀

    2. Artig med sånn sammenligning! En skulle stått på samme sted og tatt bilde av akkurat det samme én dag pr. mnd f.eks. Da hadde man fått med seg de skiftende årstidene. (Håper kommentaren blir med nå. 🙂 )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg