Oppladning

 

 

Startet ut i 11-tida i dag. Sol på himmelen – sol i sinn. Pinse… fremdeles, fri, og tid for tur. Akerselva kalte. 

 

 

Tok noen skyggebilder mens jeg stor og ventet på venninnen min.
Deilig myke sagge-bukser, sandaler og t-skjorte. Vær som smakte sommer.

 

 

Travelt langs elva.  Folk løp, gikk, trillet og skravlet… Grønt og frodig..

 

 

Kjempe-koselig tur med venninnen min. Hun jeg gikk på skole med, spilte teater med, reiste på mine første interrail-turer med, bodde med, jobbet med og har gjort både tenkelige og utenkelige ting sammen med <3 Jeg var svart og hun var hvit. Nå er vi begge fargerike 🙂 

 

 

Avsluttet dagen med middag ute med Hr Frodith så klart. En skikkelig laaang Calzone..

 

Nå er jeg oppladet og klar for en ny uke. En uke fylt med MYE aktivitet både på jobb og på privaten. Siste økt i huset på landet. Huset er solgt og ting må kastes. Man trenger energi for å gå løs på sånt.

Så…. best jeg tar meg en is…synes du ikke?

 

 

 

#pinse #sol #tur #middag #vennskap

10 kommentarer
    1. Is er alltid godt, og jeg har spist det i dag også. Deilig med pinseferie og en kort uke før en ny helg 🙂 Det må være litt rart å selge barndomshjemmet, men den dagen kommer for de fleste av oss en gang. Klem <3

    2. Du fortjener minst 3 is på en gang søs <3 Den maten der ser så digg ut 😀 NAM Kjempekos med venninnetur 😀 Er i magisk land om dagen og der er det GØY Stooor god klæm <3

    3. Ja, du bør absolutt ta deg en is…kose deg før du gyver løs på ei ny arbeidsuke. Det er forresten bare fire dager før det er helg..igjen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg