Opplagt Frodith begynner uttesting av smart konsept!

 

 

Ja…jeg ser rimelig opplagt ut! Gjør jeg ikke?!
Etter to rimelige hektiske uker som “heks” og “prinsesse” landet jeg i går hjemme i sofaen. Jeg dyttet innpå med sjokolade, og la meg langflat til lading.

Har sovet sikkert 10 timer i natt, og det har jeg ikke gjort siden jeg var 8 år tror jeg… 
Så jeg er opplagt som en vilter skoleunge i dag! Så nå kan kollegene mine bare vente seg på mandag. For ikke før har vi fått sendt sprellende og spinnville småttiser ut dørene, så er det JEG som inntar rollen som gira 8-åring! De kan bare glede seg 😀

 

 

Har vært på Cousins med syrran i dag.
Det er en kafe jeg ikke visste om. Tenk så mange steder vi ikke vet om. Men takket være Lysløypa, som jeg fikk av Mammaen til Lille Supermann til jul, så har jeg nå muligheten til å finne mange nye kafeer. Og det aller smarteste er jo at det er billig.

Smart for kafeene, de drar jo kunder som kanskje ikke hadde besøkt dem ellers. Og smart for meg, som får billig kaffe med noe attåt..

 

 

Fine farger på interiøret. Lyst og fargerikt, med mye grønne planter. Noen ekte og noen kunstige så det ut til.

 

 

Man fikk 2 kaffe og 2 desserter (kaker) til prisen for 1. Så med 2 kaffe og 2 kanelsnurrer betalte jeg 109 kroner. Det synes jeg er en veldig grei pris 🙂 

Lysløypa-boka inneholder maaaange kafe-turer og kulturelle aktiviteter som man får fine rabatter på. Et utrolig smart konsept. 

Og helt på tampen stakk vi innom noen butikker, og jeg fikk kjøpt meg en lys og lett sommerbluse. Så sval og myk som en mild junikveld. Så jeg gir blaffen i om snøen og vinden hamrer på vinduene akkurat nå. For SNART er det vår!!!

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg