Oslo er stengt!!

 

Bare melder om at Kristi Himmelfartsdag er Oslo stengt!!

Det startet med at jeg skulle treffe Karidansen på  “=Kaffe”, en kafè drevet av rusmisbrukere. Vel..der var det stengt.. Vi jaktet rundt i regnværet etter åpne kaffe-barer, men det viste seg at resten av Oslo også var stengt.

 

 

Men vi vet jo råd. For et sted som aldri er stengt er Oslo S, så kaffe på togstasjonen ble det: Koselig det. Og Pepper var med. Han satt seg og holdt av bord mens vi handlet kaffe…Prøvde febrilsk å “trekke damer” i den nye jakka si.. 😉

 

 

 

 

Og det er i alle fall NOEN som blir sjarmert…

 

 

Etter en stund havnet han i vesken min. Jeg ville jo gjerne ha LITT kvalitetstid med Karidansen også. Men det skulle ikke lange tiden til før det var skrål og skrik ut av dimensjoner nedi vesken der:

“Hei!! Dere!! Har dere helt GLEMT MEG eller??! Tror dere det er noe gøy å sitte nedi her kanskje???!! …. Halloooooo??”

 

 

Men vi var litt opptatt…så han fikk bare nøye seg med orkester-plass og ikke scene-plass 😉

 

 

Jeg og Kari hadde nemlig mer enn nok med å planlegge tur til Fredrikstad på lørdag, og bloggtreffet. Det skal bli veldig koselig!
Det er Solliv som arrangerer i år, og det er bare å melde seg på hos henne om man vil være med. Tror ikke det er for sent 🙂

 

Etter kafè, var det rett hjem, blogge bittelitt og så ut å spise med Hr Frodith. Jeg lever livets glade dager, klemt inne i en bitteliten torsdag 😀

 

Hvis du ikke har lest den nye novellen min, så finner du den her: “Med verden som scene”

 

 

#kafe #karidansen #pepper #bloggtreff

 

 

16 kommentarer
    1. Ser ut til at dere hadde en koselig dag til tross for stengte kafeer. Sånn er det enkelte dager, men rart likevel. 😉
      Kos dere masse på bloggtreff i helga. Skal ikke være misunnelig 😀

    2. Ser ut som dere hadde en kjempefin dag 🙂 Kjempeherlig bilder av dere to solstråler <3 🙂

      Håper dere får et kjempeherlig bloggtreff. Skulle virkelig ønske å komme nedover, men det er dessverre ikke mulig å komme dit nå. Neste helg skal jeg på katteutstilling i Østersund, og den booket jeg i januar i år. Så er det sangoppdrag med koret og møter jeg må på. Jeg skal tenke masse på dere 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Herlig dag hos deg da. Selv med stengte dører. Frodith og middag er koselig da. Vi sees i Fredrikstad. Blir trivelig. Takk for at du minner om det.

    4. Trodde det var en del åpent i Oslo jeg..bra dere fant et sted å kose dere i allefall. Så Pepper hos Karidansen også..skikkelig stilig 🙂 Fine var jammen der også.. Deilig å spise ute av og til..her ble det kottelettmiddag hjemme.. Klem og fin kveld videre <3

      1. Nei, i dag var det skikkelig stengt overalt, jeg har aldri opplevd det før 😀 Her spises det ikke ute av og til, men rimelig ofte 😀 Klemmer <3

    5. Alltid noe man kan få kjøpt og spise når resten av byen er stengt. Håper det blir et fint bloggtreff i Fredrikstad til helgen. Har lest om det flere steder. Regner med at du skriver om det her på bloggen. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg