Oslo renner over…

 

 

Tror du jeg tuller? Overdriver
At siden det ikke har vært noe regn her tidligere i sommer nesten, så legger jeg på litt og påstår at det renner over bare det kommer en liten “skur”?

Vel…i dag har det rent nesten uavbrutt der oppe fra.

Men det er egentlig ikke det jeg snakker om. Hele byen renner over av små og store som skal på Norway Cup, og de er overalt. Trikkene buler av horder med barn, ungdom og voksne som skal hit og dit. Spesielt dit… Til Oslo City så klart! Byens nesten største shoppingsenter… Men jeg lover deg: Det er IKKE stort nok til alle som skal på Norway cup! Samtidig!! Men når det regner ute så tror de det 😀 Eller bryr seg katta.

Mathandling på Oslo City var ikke noen “højdare” i dag må jeg innrømme. Fortet meg å kjøpe det jeg skulle ha, og så ut og hjem…

Men hva gjør det egentlig? Jeg overlater gjerne Oslo City til glade barn og ungdommer noen dager!  SÅ herlig at det virkelig ER Norway Cup igjen 🙂 Og med den følger annen moro, som gleder Frodithen. (Mer om det senere). 

 

Les gjerne tolkingen min av foto-oppdraget: Typisk tirsdag!

8 kommentarer
    1. Ja, nå ble det regn. ☔ Bra, for det er ganske tørt, men ikke noe o.k. for de som skal spille fotball. Sikkert stas for de å komme til Oslo og shopping, men kan bli litt mye når alle skal samme sted!

    2. Kjedelig med sånt vær når en er på cup! Men – sånn har vi det jo i Norge lissom….! Klart de må finne på noe moro! Så får vi andre bare vente litt da! Klem <3

      1. Ja, virkelig bare øser er også. Og tusenvis av barn og ungdom løper rundt i gatene på dagtid, og venter på SIN kamp tenker jeg 😀 Jeg skjønte ikke hvorfor det var så fullt på Oslo CIty…men SÅ skjønte jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg