Overraskelse i Bergen

 

Etter en natt på toget med heller lite søvn, var det NOEN som vekket meg ganske gira i 4-tida..

 

 

 

“Frodith! Frodith!! Det er kommet en melding på bloggen…eller det er kommet en kommentar OG et blogginnlegg til DEG!”

 

 

Jeg var rimelig trøtt og skjønte ikke stort. For det de sa var SANT!! Det lå en kommentar på bloggen min, som jeg trodde måtte være en spøk. Det sto at det ventet en overraskelse på Bergen stasjon, gjemt bak et skilt!! Da jeg leste blogginnlegget skjønte jeg at det måtte være sant. Og det kom fra Vestfrøken

 

 

Jeg lette rundt, og fant til slutt noe gjemt bak skiltet (bildene stjælt hos Vestfrøken..)

 

 

Da vi kom til hytta til Kjersti var det klart for åpning. Salt og Pepper måtte jo få se. Og det som var gjemt bak skiltet var et kjempehyggelig kort og en kjærlighet!! Jeg ble ønsket velkommen til Bergen med kjærlighet <3

 

 

 

 

Tusen takk for varm velkomst og artig påfunn Vestfrøken <3

 

#velkomst #overraskelse #bergen

7 kommentarer
    1. Så bra at du fant det! 😀 Jammen godt at Salt og Pepper gav deg beskjeden, hehe;) kos deg i Bergen idag, selv om man alltid blir litt trøtt dagen etter av nattog. Klem

    2. Åh, så koselig, – tenk å bli ønsket velkommen med kjærlighet! <3 Det var omtenksomt av henne, og artig av henne å komme på! <3 Kos dere på hytta, og håper du får tatt igjen noe av søvnen du mistet! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg