Overraskelsesfest!

 

 

I dag var dagen for overraskelsesfest! Mammaen til Lille Supermann, en av mine beste venner, nærmer seg 50. Og mannen hennes hadde i lang tid planlagt overraskelsesfest. Vi var på plass i god tid før hun kom fra Sverige. Og hele hagen til mammaen hennes var pyntet og gjort klar. Jugehistorier her og der var gjort klar i uken før, så hun ante virkelig INGENTING! 😀 Og hun blir 50 først om 2 måneder. Jeg møtte henne på tirsdag, og jeg var nesten redd for å snakke med henne om noe som helst… i frykt for å røpe meg..

 

 

 

Fine venninna mi <3

 

 

 

 

Hun fikk hatt til bursdagen av niesen sin, og JEG har fått hatt til bursdagen min av Mammaen til Lille Supermann 😀 

 

 

 

 

 

Oreokaken på kjøkkenet fikk bein å gå på….

 

 

 

En herlig ettermiddag på landet med veldig hyggelige folk 🙂 

 

18 kommentarer

Siste innlegg