På “catwalken” med elefantrumpe….

Jeg er dronningen av koseklær-landet. Jeg troner med andre ord ØVERST. Med garantert mest koseklær av alle her i landet.
Grunnen er at jeg nok koser meg sinnsykt ofte og mye. Og i et slikt land så MÅ man jo ha nok koseklær å ta av. 

At jeg er nær ved å måte flytte ut herfra selv, pga plassmangel, ser ikke ut for å påvirke dronningen i meg… Jeg bare kjøper NYTT og NYTT…så ofte jeg kan. Jeg simpelthen ELSKER koseklær. Kroppen hater stramme og stikkete saker. (Mulig det er derfor jeg går så ofte i kjole også). Jeg går i koseklær så ofte jeg kan, og nesten eneste stedet jeg ikke gjør det nå er på jobben 😉

Dagens fangst fant jeg hos Cubus og H&M. ELENDIGE innebilder, men sånn er det bare når høsten kommer og jeg ikke har noe topp kamera i mobilen. Jeg vil ikke gå i parken i koseklær for å få fine bilder… 

Kjøpte XL i buksen, og M i toppen. XL i hettegenseren. 
Dronningen fikk elefantrumpe på “catwalken” men det er sånn det blir når man vil ha SÅ vide og SÅ myke klær 😀

 

 

Liker du å gå i koseklær hjemme? 

 

 

#koseklær

13 kommentarer

Siste innlegg