På “Frodithsk” vis…

 

Jeg avslutter årets siste dag på “Frodithsk vis”. Med små enkle gjøremål, til stor glede for Frodithen selv: 

Litt vill i blikket, på vei til trening. Små gjøremål- stor glede.

 

Små muskler- flashet av stor skrythals…. 
Ja..de har ikke blitt veldig mye større i løpet av året…musklene.. Men de har sikkert ikke blitt MINDRE heller. Små muskler, stor glede… 😀

 

 

.
En liten selfie som blir til stor latter, på vei til kafe.
Jeg glemmer HVER gang å skru av nedtellings-modusen på mobilen. Som gjør at jeg står der og VENTER at den skal nærme seg knipsing. Og dette blir jeg like lattermild av hver gang 😀
Liten selfie- stor glede..

 

 

En stor kaffe latte.
Ikke liten. 
Men kanskje liten “hendelse” i den store sammenhengen, eller i LIVET. 
Men liten hendelse- stor glede.

 

 

Kvelden blir også på “Frodithsk vis”. 
Stille og rolig, slik vi liker det.
Liten “fest” – stor glede 😀

 

 

3 kommentarer
    1. Små ting – store gleder! Det er livet, det! Kos deg med liten fest – her er det bare meg – det er koselig og stor glede! Godt nytt år, Solfrid, klem <3

    2. Aktiv og fin dag! 😀 Det blir en rolig feiring her også! 😊 Ønsker deg og dine et riktig Godt Nytt år for 2024! 🥰🎇✨🎉

    3. Når sant skal sies, liker jeg ikke nyttårsaften i det hele tatt pga de rakettene som fyres løs i hytt og pine. Det er riktignok blitt innført restriksjoner som gjør det langt bedre enn det var, men utover ettermiddagen og kvelden eskallerer det uansett til det mildt sagt ukomfortable. Men desidert verst er det for dyrene, og da spesielt villdyrene, som ikke engang har et hjemmets trykke hule å søke tilflukt i..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg