På Helsefarm hos Karidansen

Ja..nå er  et nytt år i gang…
Jada! Jeg vet det er mange uker siden.. Men det er først nå jeg kan ta fatt på det sunne livet. Man begynner ikke med skrinn livsstil, salatblader og lange joggeturer når man er syk. Og siden jeg har vært mest opptatt med sykdom siden august, og til inntil for ca en uke siden , så har det vært mer kokosboller og sjokolade enn knekkebrød og grønt FOR…

 

 

Vel..i dag var starten på et nytt og bedre liv….

Karidansen har startet Helsefarm…kremt.. Og du som har kjent meg her inne en stund husker nok jeg “stadig” var på Helsefarm-helge-opphold hos bestisen min i Fredrikstad. Men hun er jo flyttet til Oslo, så sånne helgeopphold er det slutt på. Gudskjelov er det noen andre som tar over 😀

Jeg fikk servet kaffe og deilig kaldgrøt med havregryn og chia-frø hos Karidansen i dag. Deilig. Jeg bidro med smoothie kjøpt på butikken. 

 

 

Skikkelig snadder. Sånn kaldgrøt er som dessert omtrent, på smak, men er så klart MYE sunnere!

 

 

Så nå er jeg på vei til å bli super-sunn. Etter kun noen timer hos Karidansen. På vei hjem dro jeg med meg en eske kokosboller fra butikken…Men selv DEN var sunn. Grete Roede faktisk.. og da MÅ den vel være sunn? 😉

 

Da gjelder det bare å komme i gang med litt trening…. Akkurat nå for tida blir jeg SKIKKELIG andpusten bare av å gå opp en trapp! Her må noe gjøres.. 😮

Ellers har jeg og Kari gode planer for februar. Du kan jo gjette hva vi skal? 

 

 

 

#sunnhet #helse 

3 kommentarer
    1. må lære meg å lage kjøleskapsgrøt jeg også ,jeg har smakt det og hvet det er deilig :=) og sundt ja mmmm .
      Har ikke vært i form jeg heller etter opperasjonen,det har resultert i en kilo i minus på kroppen selv om att jeg har spist både sjokolade og desert ,men det går fremover og jeg blir bedre :=) hva dere skal i februar ,hmmm må bli noen fotoshoter

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg