På kanten av stupet?

 

Når jula kommer, og året begynner å nærme seg slutten er det veldig mye snakk om det NYE året. Hvordan det skal bli…Hvordan det IKKE skal bli…Planer! Forsetter! Nye mål! Som om vi var på vei mot et stup, og skulle hoppe inn i noe HELT nytt!

 

 

Alt man har vært fram til nå er “bortkastet” omtrent…. Det er liksom livet etter klokken 24 i dag som “teller”.. DA skal man VIRKELIG begynne å leve, “ta tak”, endre på ting som har vært “feil” tidligere..

 

Vel…jeg skal leve litt mer i 2021 også…Ikke helt klar for STUPET ennå…
Har tenkt meg på hyggelig tur med Karidansen i dag.

 

 

Og jeg tror ikke det blir så mye av den der “stupinga” uansett for min del… Jeg har nemlig ikke gjort så mye “feil” i årene som har gått. Tenk det du!! Jeg trenger ikke endre så voldsomt. Ganske fornøyd med livet som det har vært og ER faktisk 🙂

 

 

Så kan DU bare stupe, hoppe og plaske så mye du bare orker!!

 

Jeg tusler bare ubemerket ned i vannet der i morgen, fra bassengkanten…. 😉

 

 

 

#nyttårstanker

 

23 kommentarer
    1. Hihihi… jeg er ferdig med stupinga…. jeg har landa støtt og har tenkt å fortsette i samme bane! Håper du har hatt en koselig dag! Klem <3

      1. Ja, litt stuping kan jeg gjøre, men tror ikke nødvendigvis nytt år er så “revolusjonerende”. Mye kan vel få fortsette som det er også 🙂

    2. Det er lov å rusle ut i fra kanten! Hvis det er mange i bassenget, så er det faktisk det mest hensynsfulle også! Viktig å se det som ER bra ! 💚🌷💚

    3. Det blir ikke mye forandringen hos meg heller i det nye året. Har ikke mye planer på grunn av helsa. Jeg tar det som det kommer. Lykke til.med deg;)

    4. Det eneste jeg pleier å begynne med når det nye året starter er å skrive dagbok. Problemet er bare at det sklir ut utpå senvinteren engang…. Kos deg på tur med Karidansen og ønsker deg en fin nyttårskveld! 🎇💖🎊

      1. Nytt år og nye muligheter. 2022 er et blankt ark og vi har tegnestiftene til å lage vårt beste 2022😍😍 Godt nytt år min venn❤️

      2. Jeg har også sånne tanker om å ha dagbok å skrive i. Kan kjøpe meg sånne privat, eller til å ha på jobb. Men de ender opp med NULL innhold. Ganske kort tid etterpå faktisk 😀

    5. 2022 blir et år med noe nytt for oss pga flytting, men tror det blir veldig bra. Vi får roet ned, og det er noe vi trenger begge to.
      Ellers blir det vel som det pleier. Håper vi får vært mer med familien, for det har vært altfor lite pga korona. Ellers stuper jeg ikke inn i noe mer enn vanlig ☺

    6. Jeg har ett nyttårsforsett, og det var det samme jeg klarte å gjennomføre i 2021, nemlig å overleve (så langt i alle fall) 🙂 Så får året bli som det blir, med alt av gleder, utfordringer og alt det andre vi har hatt dette året også 🙂
      Kos deg masse sammen med Kari, nyt livet.
      Og tusen takk for året som har godt. Ha en trygg reise inn i det nye året ♥ Klem ♥

      1. Du fikk DIN dose med slitsomme greier i fjor. Jeg håper du får et fint år Eva. Rolig og fint, men likevel med innhold. Det ønsker jeg meg også 🙂 Klemmer <3

    7. Fine tanker inn i årsskiftet. Det er mange år siden jeg brukte tid og energi på å revolusjonere “liv&verden” i hodet ved inngangen til et nytt år. Livet har lært meg at det gjør sine sprell og vi henger med så godt vi kan. 🙂 Det har jo ikke minst pandemien fortalt oss i klartekst. Jeg håper du og Kari får en flott tur i dag, kos dere masse og hils med begge hendene 🙂 Gode tanker og ønsker om et Godt Nyttår 🙂 ,,, fra bassengkanten 🙂

      1. Da er vi klar for en ny dag 🙂 Lørdag. Her må jeg ut i verden snart kjenner jeg. Lufte hodet og jakka 😀 Håper du og madammen hadde en koselig tur, ved bassengkanten 😀

      1. Ja, her tusles det innadørs foreløpig, på ca samme måte som i går. I pysjen! 😀 He-he. Men må ut en tur. Luft! 🙂 Godt nytt år Mette <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg