På mini-ferie

 

Da er jeg på mini- ferie igjen. Trenger ikke dra lange biten jeg før jeg kan kalle det ferie. Er hos søsters på Kolbotn, etter en økt på jobben. 

 

Avspaserte tidlig og reiste med toget til Langhus. Planen var ENTEN Sverige en tur på kvelden, ELLER en tur på Vinterbro-senteret. Siden det blir mørkt så tidlig, dro vi bare til Vinterbro-senteret. Jeg er nesten aldri der, så det er nærmest som Sverige for meg 😀 

 

 

 

Og på Vinterbro-senteret finnes jo en butikk nesten full av Lady August -saker. Men jeg har avtale om å treffe henne snart, så jeg kjøpte ikke noe fra butikken, får det heller i hånda når jeg treffer henne 😀

 

 

Ganske koselig må jeg si, å se tingene hennes står sånn rundt omkring  i butikken, sammen med andre fine kunstverk 🙂 

 

 

 

 

Var innom en kafè og drakk kaffe og spiste is også. Det ble NULL shopping på meg. Men søsters kjøpte slengbukse. Sikker på hun ble påvirket av meg, fordi det er det jeg hadde på i dag,  

Nå blir det pølse og fløtegratinerte poteter her. Koser meg! 

 

 

#ferie #helg #shopping

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg