På nye veier…

 

I dag har jeg rett og slett prøvd ut en NY VEI.. For meg da.

 

 

Anna-Lena kom og hentet meg i formiddag, med bil. Kjørte til Siggerud, og gikk turen til Tømmerås. En “topp-tur” i Ski kommune. He-he…Var ikke store toppen, men vi gikk i 5 km, og kom opp på en liten ås, så om det ikke var store fjellklatringen så var det i alle fall utsikt og greier.
Og turen opp var flott den, skogen er super nå. Fine rustrøde myrer og deilig mose man vil rulle i , om den ikke hadde vært så våt.

 

 

Kjøpte pizza-snurr her på kafeen, til å ta med på turen opp 🙂

 

 

Nam ! Den smakte etter 5 km med traving og skravling 🙂

 

 

Fine benker der oppe. Og en liten bålplass. Hvis man har pølser eller slikt med. 

 

 

Dette var hva kroppen og hodet trengte i dag. En nydelig dag i skogen, med verdens beste venn <3

 

 

 

#tur #skog #topptur

12 kommentarer
    1. Fine bilder fra en flott tur. Det er slike turer jeg liker, ikke for lang men mye man kan oppleve mens man går. Dere var sikkert ikke alene og det er fint i skogen utover nå. Ha en fin dag.

    2. Det så ut som en herlig tur! Flotte bilder! Koselig! Jeg er litt sjalu på dere, som har fint høstvær. Her i nord går det i regnbygger. Jeg vil ha sol! 🙂

    3. Hei og god morgen 🙂
      Så rart…
      Når jeg las Siggerud 🙂
      Jeg har bodd der i hele to år 🙂
      Fra høsten 1994 til vinter 1997 – så da blei det vel nesten TRE år…. 🙂
      Og Siggerud med alle sine dyr; mest elg – som vi hadde i hagen vår 🙂

      klem

    4. Så flotte bilder, og godt for kropp og sjel med en tur i skogen. Høsten er den beste tiden for sånt, – flotte farger, passe kjølig temperatur å gå i og nesten ingen insekter/mygg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg