På “skurke-føtter”…

 

 

Jeg har vært og STJÆÆÆÆLT igjen.. Og nei…ikke bilder..Jeg snakket jo om å ha en utstilling av bildene fra farge-utfordringen..Jeg har ikke orket ennå.. Men jeg har stjææælt noe annet. 

En liste som Vestfrøken hadde i går fristet å herme litt etter. Svarene blir jo ikke like uansett.  Det går ut på hvilke favoritter man har. Vel her er mine: 

 

Favorittsitat;

“Jeg tror den viktigste livsoppgaven vi alle har fått, er å bli det beste av oss selv – uansett hvor vanskelig livet kan være.” (Sitat: Kong Harald)

Dette er egentlig min livsfilosofi også. Kongen er en av de klokeste i landet, etter min mening 🙂 

 

Favoritt roman; 

“Stormenes tid”. Ken Follet 

 

Favorittskuespiller

Robert Carlyle, skotsk skuespiller. Veldig allsidig. 

 

Favoritt- twist

Kokos! 

 

Favorittfilm

Tror det må være “Avatar” faktisk. En nytelse på det visuelle plan.
Ellers har jeg sett så mange filmer som er LIKE, men den skilte seg veldig alt annet jeg har sett.

Men en annen nydelig historie på film: “Bienes hemmelige liv”. Da gråt jeg. Og det gjør jeg aldri. Sterk film. 

 

Favoritt kroppsdeler

Spørs hva man mener kroppsdel er. Jeg har vært mest glad i øynene gjennom livet. Og tror fremdeles de rangerer høyest. Ellers er jeg glad for de fleste, de trengs de fleste av dem 😀

 

Favorittserie

Her har jeg mange jeg liker men siden man liksom skal favorisere EN framfor en annen, så blir det Mentalisten. “The Mentalist”

 

Favoritt talkshow

Jeg er lite glad i talkshow kjenner jeg. Nå så jeg gjennom en lang liste på Wikipedia, men jeg liker det dårlig uansett. Nekter å svare 😀

 

Favoritt-vin

Jeg har ikke drukket vin på mange år. Drikker sjelden. Så hvis jeg må svare her så må det bli Saar Riesling. Halvtørr hvitvin. Finnes den fremdeles? 😀 

 

Favorittmåned

Mai. Født da! Og våren er bare noe helt eget. Uansett årstall 🙂 

 

 

HVA ER DINE FAVORITTER?

 

 

#favoritter

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg