På Stand-up-scenen

 

Her skulle det vært et bilde av meg på Stand-up-scenen på Ricks. Men siden Kjersti var mer opptatt av å LE av meg, enn av å ta bilder, så ble det ikke noe bilde…før jeg var gått av…

Hm…trodde du på det? 😀 Vel, Kjersti har nok stått på Stand-up-scener, men ikke JEG. Og jeg ville i alle -fall ikke stått der før jeg hadde øvd bittelitt. Og det hadde jeg altså ikke gjort. Kjersti fikk NESTEN utfordret meg til å gå opp der BARE for bildets skyld, men jeg var LITT for redd at de skulle tro jeg var “ekte” og at det skulle bli stille i salen.. Kanskje en annen gang..

 

 

 

Nei…vi hadde altså denne feriens siste kveld sammen. Kjersti jobbet i går på dagen, så vi treftes på kvelden og spiste middag. Herlig kinesisk mat på en liten og enkel restaurant. Akkurat passe uhøytidelig og enkelt for to sånne som oss. Og akkurat passe mengde med mat.

 

 

Jeg fikk til og med tatt bilde av den før den FOR strake veien ned gapet..Grønnsaker, kylling og nøtter er så godt, at jeg var redd Kjersti skulle spise opp MIN mat før hun hadde spist sin egen. Hun så nemlig ut til å ha temmelig lyst på den 😀

 

 

Dessert på Espresso House. Kaffe latte og en liten cookie. Vi hadde akkurat nok tid til å få gått gjennom temaer vi ikke hadde fått snakket om på hytta. Deilig å ha en tvilling i Bergen, deilig å ha en tvilling sånn generelt <3

 

 

Så var det tid for Stand-upp på Ricks. Og det var altså en haug med andre som skule stå denne kvelden. Verken meg eller Kjersti. Kjersti kjente jo halvparten av dem, mens for meg var de totalt ukjente. 

 

 

Det var 5 stykker på scenen i går. Og de var morsomme alle sammen. Men jeg tror faktisk jeg likte aller best førstemann. En kar i rullestol. Hysterisk herlig humor, virket veldig lite nervøs og hadde en egen evne til å “sette på plass” ei på 10. rad som gjerne ville vært på scenen selv tror jeg… Og NEI…jeg snakker IKKE om meg eller Kjersti 😉

Det var også en annen kar, som snakket om “gnagere”, og jeg angret jo bittert på at jeg ikke hadde tatt med Salt og Pepper, de hadde sikkert gjort suksess!

 

 

Tror ikke det blir meg oppå her noen gang, men hvem vet? 

 

 

#standup #middag #humor

4 kommentarer
    1. Man skal aldri si aldri,, 🙂 Herlige dere. Har ikke rukket å lese kommentere alle innlegga,, men prøverå scrolle meg gjennom så mye som mulig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg