Påfyll av glede

 

I dag har jeg rett og slett fått litt påfyll av ren glede. Ingenting kan måle seg med mange timer ute i naturen. Det gir en liksom masse energi, samtidig som man blir BÅNN sliten 😀

Vi gikk 1 mil. Sognsvann til Ullevålseter på skogsvei. 
Det var en veldig passende rute for meg som stort sett har LIGGET de siste 4 ukene..

 

 

 

Litt for tynnkledd egentlig selv om jeg hadde ull i to lag. Det var nemlig rimelig kaldt i dag. Så nå trenger jeg TUR-jakke også..Ikke måte på påkrevd shopping framover 😀

 

 

 

 

 

 

Vi fikk opp farta så jeg ble varm nok etterhvert. Fikk låne en jakke til å ha under av søsters også 🙂

 

 

 

 

Nydelige farger underveis, så vi måtte stoppe flere ganger for å ta bilder. Og spise litt sjokolade…

 

 

Posere litt og fjase litt….

 

 

 

 

…og å drikke kaffe for å få litt varme i kroppen. Til sist var vi framme ved Ullevålseter hvor det ble kake og vaffel!

 

 

 

Snakk om påfyll av glede da <3

 

 

Har du hatt en fin dag?

 

 

#tur #glede #påfyll

 

20 kommentarer

Siste innlegg