Parfymen jeg bruker

 

Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!!!
Du TRODDE ikke på det, gjorde du?… JEG og parfyme liksom??

 

 

Den gamle hippien og hennes “utsøkte, edle dråper” fint dusjet utover håndledd, hals og gud-vet-hvor, til den nette sum av 30 000 kr. Direkte fra det britisk parfymegiganten Roja Parfumes…He-he…

Neida… her er hva en en rufsete, ubarbert, “hippie-jente” bruker av godlukt…

 

 

My kind of perfume….

 

 

For når jeg deltar i denne challengen, så må jeg jo prøve å gjennomføre, ikke sant 😉 Under her er listen jeg følger i 30-dagers-challengen:

 

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din

Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din

Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

#parfyme #deodorant #utfordring #challenge

26 kommentarer
    1. Å en dråpe Britney Spears Fantasy eller Floyesa Faith er nå stas i nesa da. Hmmmm kjøper ikke du deostick fra Forever Living :-0 ?????

      1. Nei, jeg gjør ikke det. Jeg har FÅTT en, og jeg bruker den også. Lukter såpe den , og det liker jeg. Nei, parfyme, ikke denne dama 😀

    2. Har en parfyme jeg. Bruker den en sjelden gang, sånn som i konfirmasjonen på lørdag, og da blir det kun en liten dæsj på fingeren som jeg stryker på huden. Men siden jeg har jobbet der det er forbud mot parfyme, har jeg nesten sluttet helt.
      Sliter selv om det blir for mye lukter, og det hender noen går forbi som har så utrolig sterk lukt, og det er ikke godt.
      Tenker på de som er allergiske, at det må være ille å være i offentlige rom..

      1. Jeg synes det er greit at folk lukter litt deo, men mye parfyme synes jeg blir kunstig 😀 Du blogger lite om dagen 😮 VÆrt inne og sjekket flere ganger..

    3. Sjelden jeg bruker parfyme, og den må være av typen lett, frisk. Men jeg klarer meg uten. Deo må jeg ha.
      Husker da jeg var ung og jobbet i dagligvare en stund. Det kom en ny cologne eller eau de toilette fra et firma, tror det var fire ulike dufter. Glemt navnet, men de fantes vel i alle dagligvarebutikker i flere år. Jeg mislikte dem alle. Men en av dem var veldig tung og krydret og ble favoritten til en av kundene. Hun virket å dusje i den. Problemet var at jeg nøs uavbrutt så lenge hun befant seg i butikken. Hver gang hun ankom, rømte jeg ut på lageret for å kunne puste normalt. Helt håpløst, det der.

      1. Jeg er ikke allergisk for parfyme, men jeg synes ikke det er noe poeng. Liker at folk lukter rent, men menneske. Ikke en vandrende blomster -butikk eller noe annet rart 😀

        1. Ja, det bør være RENT. For fy søren som mennesker som ikke vasker seg, kan stinke. Det er helt ufattelig ufyselig. Jeg har vært i grisehus i barndommen og kikket på grisunger. Lukten der er bedre enn fra mennesker som får en blanding av gammel svette, urinlukt og drittlukt sammen. Man får knapt puste i nærheten av dem, og det er vanskelig å holde brekninger tilbake. Heldigvis er det ikke så mange slike. 🙂

    4. Se der ja 😀 Helt perfekt 😀 Parfyme kan muligens være greit. Men jeg kjenner noen mennesker jeg helst ikke vil stoppe ved siden av, for da kvæles jeg 😛 I korsammenheng er det innført forbud mot parfyme.. og det med rette –

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg