Party!!

 

Hvis det er bra vær, varmt i lufta, mange samlet og det blir servert god mat, kan man kalle det en fest…kan man ikke? Når det i tillegg blir “dans” og høy stemning, da kan man rett og slett kalle det “PARTY”. 

Man ankommer litt sånn en og en, sånn som på bildene her…Men så etter at maten blir servert, så slår liksom alle seg løs… 

Sjekk ut videoen 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Selv har jeg party på hotellrommet! Romgodt, rottentotter og blogging. Har kommet til byen, shoppet og vært her noen timer. I morgen venter nye opplevelser. Følg med 🙂 

 

 

God natt <3

 

#party #måker

 

6 kommentarer
    1. Ja, de har party rett som det er her også. Koselig med måker her ute ved sjøen, så jeg ordner party til dem stadig vekk. Dvs jeg ordner maten 😁
      Flotte bilder igjen! 🙂 Klem

    2. Stilig bilder! Det er noe fascinerende med måker…..De er forhatte av noen..og elsket av andre…jeg syns de hører sommeren til…måkeskrik og bølgeskvup….kos deg videre!

    3. Fine bilder og video. Det er mange slags party som man kan oppleve. Det er fantastisk hva man kan oppleve. Selv opplevde jeg her en dag to måker som var på balkongen min. De sloss om matavfallet mitt og tømte alt utover. Flaks at den ikke var full. Men jeg fikk den jobben. Så det var måke-party på balkongen. Heretter legger jeg lokket på og noe tungt på toppen. Ha en fin dag.

    4. Ja der var det party uten tvil 😀 Snart fyker vi til Lofoten, og kanskje blir det sånne partybilder derfra også 🙂 Kos deg videre i vestlandsbyen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg