Påske og slaraffen-livet gjør susen!

Etter bloggtreffet med Kari og Mette i dag var jeg så vidt hjemom en snartur. Satt så vidt nedpå litt, vasket opp litt og så ut igjen for å spise middag med Hr Frodith. 

Denne påsken er den beste ferien jeg har hatt på lenge. Og den er så vidt begynt! 
Jeg nyter virkelig slaraffen-livet nå. Farter rundt og GJØR i(ngen)ting, i massevis, fordi jeg orker det. Lenge siden må jeg si. 

 

 

 

 

 

 

 

I morgen har jeg en liten “fridag” fra all ferieringen 😀
Skal pakke til turen min til Hvasser. Gleder meg voldsomt til noen dager der med Anna-Lena. Gå tur, spise god mat, skravle, muligens hekle bittelitt og kanskje BADE?? Hva tror du? Tror du jeg “tør”? Bade altså 😀

 

Ha en strålende kveld <3

 

#påskeliv

17 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂 Jeg har så og si ALDRI hatt en grønn kjole. Mamma, som var ekte redhead, brukte det mye 🙂 Jeg elsker i alle fall kjoler, så den skal nok få luftet seg ja. Bare det blir LITT varmere. Da BOR jeg i kjoler 🙂 Gleder meg til ferie på Hvasser. To gode venninner i surremodus 🙂 Takk for at du stakk innom 🙂

        1. Elsker farger selv, men er ikke flink nok til å bruke farger 😅 Og her går det mest i vinterkjoler, store gode ullkjoler 🤩 Bare hyggelig å titte innom her da, er bare ikke så flink å kommentere 🙈

    1. Ferie er å gjøre ingenting eller kun det man har lyst til.
      Vil tro at badetemperaturen ikke er kjempehøy enda, så du er barsk hvis du bader nå. Jeg hadde nok stått over.😅

    2. Så fin kjole og farge til deg! 💚 Herlig med en slik ferie! 🐣 Kos deg på tur og tror du tør å bade! 🙌 Ihvertfall føttene. Jeg “mister pusten” om jeg skal ut i iskaldt vann. 🥶

      1. Uvant med vanlig grønn til meg. Turkis bruker jeg mye, men helt grønn-grønn, uvant 🙂 Men likte snittet godt, så den skal nok få luftet seg mye 😀 Ikke nos snø. Jeg må jo prøve 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg