Påskeferie!!

Juhuu!!

Nå er jeg klar for påskeferie! Har gjort meg ferdig med en uke med elever. En fantastisk flott uke! 
Jeg er SKIKKELIG sliten etter mye jobbing siste tiden, og da er det SÅ godt at ferien ligger foran meg.  Skal ha besøk i byen i helgen. 

BFF-en fra Bergen, bloggvenn, nå Insta-dronning, og verdens beste Kjersti er i byen!!
Her skal det shoppes, surres, fjases, spises, trimmes, kultur-slukes, skravles og generelt ha det VELDIG fint! <3

 

                (vi får se om det blir noe ballett-dansing…)

 

 

SÅ har jeg noen dager med litt roligere dager. Og SÅ skal jeg på Helsefarm med bestisen: Anna-Lena ved kysten 🙂 
Det blir nok litt av hvert av aktiviteter der også, men mest av alt RO og lading av batterier.

 

frodith – "Mat" for sjelen!!

 

Har du noen planer i påsken?

 

 

#påske

21 kommentarer
    1. Så koselig med besøk og helsefarm – du må nyte alt <3 jeg skal jobbe de tre dagene, og så blir det bobil…. men hjem på lørdag siden lillesøs skal feire rundt år! Klemmer <3

      1. Ja, nå trenger jeg litt helsefarm også altså. Trim og skrinne tallerkener 😮 Blir mye snop og greier i det siste… Å så koselig å feire bursdag med henne da 🙂 Kos deg videre med helgen 🙂 Klemmer <3

    2. Blir hjemme som vanlig. Nok av ting som skal gjøres før sommeren. Nå skal jeg en tur til byen og unne meg kaffe og kakebit et sted. Ha en fin dag.

      1. Ja, greit å være hjemme også. Er det mye jeg, og liker det også. Men fint med en liten svipptur med venninne nå. Gleder meg til det:-)

    3. For noen yndige ballerinaer 😀 Lite planer. Middagsgjester en dag, venter besøk en annen dag og skal på påskelunsj i morgen 🙂 her er vinter og snø, men meldt mye regn, så det blir innepåske. 🙂

    4. Ønsker deg en vakker påske med alt du skal finne på. Nyt dagene i massevis! Jeg aner enda ikke hva påsken bringer, men påske blir det. Klem 🙂

    5. Ååå, det høres ut som du har nydelige planer for påsken!🐥🐣
      Hos meg er det mest jobb og travle dager, men vi skal ta oss tid til å kose oss likevel.
      Kos deg masse på første dag av ferien din!🐣

      1. Jeg føler dette er verdens mest tiltrengte ferie, så det blir topp uansett hva den inneholder 😀 Men jeg har SÅ fine planer. OG gårsdagen var akkurat så koselig som jeg håpet på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg