Pepper på catwalken..

Gjett om det var en som var glad i dag da?!!!

 

 

Jeg var innom en butikk i byen, og fikk tak i kjempetøff ny vårjakke til Pepper…Det er jo fremdeles litt kaldt, så det å fly “naken” ute er ikke noe særlig ennå… Sko ble det også.

 

 

Pepper kunne ikke få “nok av seg selv”, og snurret rundt for å vise seg fram fra alle kanter..som han skulle være en topp-modell på catwalken….

 

 

“Se da Frodith!!! Jeg er jo bare YBER-kul, er jeg ikke??!”
Han slang ut med armene og riktig skjøt brystet fram ..

 

 

Han tok seg rimelig bra ut fra alle kanter …

 

 

Han så kanskje LITT bred ut over rumpa, sånn sett bakfra, men det er da ikke SÅ ofte man ser han bakfra så det får våge seg…

 

 

Etter all vandringen på catwalken, og snurringen rundt og rundt for å få vist seg fram, var det et stykk gutte-rotte som lykkelig tittet opp på meg…:
“Frodith…. tror du jeg kan få meg “dame” nå?”

 

 

Og det er jeg helt SIKKER på han kan… 
Har du sett noe så barskt??

 

Jeg trenger vel ikke å nevne at det var “en annen en” (les: Salt) som var grønn av misunnelse…Vel…noen ganger er det Pepper sin dag…Sånn er det bare 😉

 

 

 

#krydderrotter #salt #pepper #tøyrotter

14 kommentarer

Siste innlegg