Pjusken…

 

 

Synes du jeg ser litt pjusk ut? Mmmm… er det også. Har vært hjemme i dag. Syk. Skallebanken fra helvete! Våknet kl 5 med tidenes hodepine. Og det er jammen ikke rart, når jeg ikke klarer å passe på meg selv. Satt vel 7 timer på hjemmekontoret, i en statisk stilling. Reiste meg 3 ganger for å tisse, og en gang (15 minutter) for kaste i meg en havrelunsj fra Fjordland. 

Det er ikke bra å holde på sånn! Merker jeg tar MYE mindre pauser på hjemmekontoret enn når jeg er på den fysiske jobben min.. Vonde og stive muskler fikk bare NOK i går tydeligvis, og sa fra i løpet av natten: “Nå skjerper du deg!!” 

Så da jeg våknet sånn som dette, var det bare å ta vare på seg selv. Har tuslet rundt i nattkjolen i dag, når jeg ikke har ligget under dyna.

 

#syk #helse 

13 kommentarer
    1. Håper hodepinen er bedre i dag 🥰 Her er det omvendt, jeg er faktisk flinkere til å ta pauser når jeg jobber hjemmefra. Blir allikevel stiv i nakken og skuldrene, for jeg har ikke bordet mitt og kontorstolen min….

      Ha en fin fredag og ukeslutt 😊

    2. En mugge med vann ved siden av deg, og sett på en alarm en gang i timen eller annenhver time som varsler at du må opp og bevege deg litt, så burde det kanskje gå litt bedre🤞
      Fort gjort å gå i den fella der…
      God bedring😘🌸👍

      1. Kosthold er jeg bedre på nå altså…Men glemmer å spise når jeg jobber…eller rekker ikke liksom. FOR mye å gjøre.. Men bedre når jeg er på fysiske-jobben, ikke hjemme. Klarer å rive meg løs litt mer da.. Takk. Klem <3

      1. Klarer liksom ikke pauser her hjemme. Det er så mye jeg har å gjøre, og jobb-pc-en står liksom der og venter hele tida… Håpløst. Ikke flink å drikke heller.. Men det skal jeg gjøre nå.. Klemmer <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg