Planen er klar! (en liten utfordring til deg)

 

 

 

Planen er klar! Ut i vinterland!

Ikke HELT sikker på om jeg skal danse så mye…men i allefall skal jeg møte “Mammaen til Lille Supermann”, der ute i vinteren. Tror IKKE det blir kjole…Men …hvem vet. 
Starter ut med boblebukse og gull-jakken i dun. Skal jo være ute i mange timer. Da er det viktig å være varm. Men man kan jo alltids ha en kjole på lur. Og det ER lenge siden jeg har danset vinteren inn! 😀 Vi får se… 

 

Gleder meg uansett, til timer med fine venninnen min 🙂 Få roser i kinnene, luft i lungene og kanskje få sett noe nytt. 

 

Skal du danse vinteren inn?
(Bunny og Dedicat: Dere har ingen unnskyldning. Har sikkert noen kjoler dere også, og det er IKKE påkrevd :-D)

Kom igjen da!

8 kommentarer
    1. Bakdelen med å lese alle blogger på kvelden…. jeg fikk jo ikke med meg dette……. skal prøve å få til noe i morra da – om det holder! Goooood klem <3

    2. Vinter i sør og dansing, skjønner jeg. 🤗 Kjoler,,, det var det da. 🙈 Hvem vet hva som dukker opp. 🤗 lykke til og god lørdag.

    3. Jeg skal ut om ikke lenge og da blir det å danse bort over på isen. Er jeg forsiktig holder jeg meg på bena også, hihi 😉 Ha en fin dag i vinterland.

    4. Ikke så mye snø man kan danse i nå men det er mest is enkelte steder. Men jeg kan jo ta en dans når jeg kommer i skogen i løpet av helga. Ha en fin dag.

    5. God morgen!
      Hadde jeg vært hjemme skulle jeg tatt på kjole og danset meg ut i vinteren 😀 Men jeg er i Ulsteinvik hos C og har ingen kjole her!
      Kos deg ute i vinteren med gode venninnesprell og kos 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg