“Pompel og Pilt” på turné

 

Her er vi! Pompel og Pilt på tur 😀
Vi er på jobbtur. Reiste fra Oslo kl 6 i dag, og har vært på farta siden da. Først forskjellige skolebesøk her og der. Hvorfor “Pompel og Pilt”? Vel, vi surret i vei, min kollega og jeg. Litt som to hodeløse høner innimellom. Ingenting stemte, gps-en gjorde “feil”, og stort sett var det noe feil med alle andre enn oss… Ha-ha.. Blir mye latter av sånn surring. 

Men til slutt reiste vi til Kristiansand hvor vi skal overnatte. Videre i morgen.
Bor på verdens kuleste hotell. I Frodiths verden…

 

 

Se på den utsmykningen da! Fargerik og herlig kunst som smykker hver krik og krok av hotellet. Isabella Blanco. Kunstner og tidligere håndballspiller 🙂

 

 

Små detaljer nede på veggen til og med…

 

 

 

 

 

Mye spising i bilen tidlig på dagen…

 

 

Så da ble det god middag på restaurant. Monsoon. Min rett var god i alle fall 😀

 

 

Var innom en gjenbruksbutikk som het “Skapet”. 

 

 

Men her var det bare min kollega som kjøpte noe…

 

 

 

Så jeg får hekle ferdig høsttunikaen min hvis jeg skal ha noe nytt å ha på i morgen 😀

 

En veldig fin arbeidsdag må jeg si!

 

12 kommentarer

Siste innlegg