Postmann er død

 

Jeg synes egentlig det er litt trist..
Ja.. det er ingen personlig postmann som har dødd, så det er ikke en “ekte” sorg for å si det sånn. Men det at selve postmann -rollen eller egentlig mest det han “hadde med seg” er bortevekk gjør meg litt trist likevel…

 

 

 

 

Hva var vel mer spennende tidligere enn å gå i postkassen å finne et brev eller en aldri så liten pakke? Jeg går fremdeles i postkassen og titter jeg. Like forhåpningsfull hver dag.
Men foran kassen nede er det edderkoppspinn… og du vet hva DET betyr?? Null brev og null pakker på Frodithen på ukevis!!

 

 

 

Jeg tror det er andre som savner postmann også.. Så mitt forslag er at vi alle går ut i morgen, og poster noe til noen vi bryr oss om. Det kan være et brev, et kort eller en aldri så liten pakke. Så får posten litt å gjøre, og vi får mange glade mennesker rundt forbi..

 

 

 

Tenker han skal bli litt svett jeg nå…utover våren…den keitete, slyngelen av en postmann, som forsvinner sånn i tide og utide..

 

 

Savner DU postmann?

 

 

#postmann #post #kort #brev #pakke

 

 

7 kommentarer
    1. postmannen har vært flittige i min postkasse i det siste,men det er bare innkallelse til sykehus og mr ( ikke mye koslige brev nei hi hi,kan gå med på den å sende noe i posten,men det blir ikke i morgen,så lett er det ikke her ute på bygda

    2. eg får mest *loveletters from Bill* for tiden de kunne eg jo være foruten ,blir så mange av de og litt dyrt ;D,men ellers liker eg jo post <3

    3. Det var veldig hyggelig å få og skrive brev som kom i posten. Men nå har jeg slutta å skrive brev. Sender julekort og et påskegodt. Mora mi har alltid vært så flink til å sende kort, så hun får kort også til påske. Det gir henne og meg mye glede. Så ja, jeg savner at postmannen kommer med vanlige, koselige brev 😉

    4. Elska postmannen før (ikke en personlig en som du også sier..hehe..) Hadde en haug av brevvenner og stor sats når det var brev .. 🙂 Nå syns jeg det er greit uten..siden jeg selv har slutta helt å sende brev/pakker.. Har jo fått noen koselige premier/gaver fra omtenksomme bloggere da.. Klem <3

    5. Tja jeg vet ikke om jeg savner postmannen egentlig. Jeg får nesten alt på mail, og synes det er greit. Har hatt en kamp for å slippe reklame, og det er deilig å slippe å få.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg