Prinsesse Blåhette og de to dvergene

 

All min energi går for tiden med til jobb. Vi har nemlig en spennende uke foran oss, neste uke. Det er eventyr-uke på jobb, og jeg er klar til å være heks, regissør, kostyme-ansvarlig, snørrtørker, eventyrforteller, trøster, og alt mulig som kreves når 16 små-troll kommer på deltidsopphold.

 

 

 

Jeg ladet opp med litt fortelling om Prinsesse Blåhette på Fjernundervisning i dag.  Elsker jo å kle meg ut, så jeg lar ikke en sånn sjanse gå fra meg. Fant på en bitteliten historie, og lot 2.klassingene møte Blåhette, litt knisete, med krone og blått hår, på skjermen i dag.

 

 

 

Et par av elevene ble elleville, og de andre var rimelig blide de også. Ikke hver dag de treffer en ekte prinsesse i undervisningen… 😉

 

 

 

De to dvergene er i fyr og flamme så klart. Gleder seg vilt til små barneføtter kommer dem løpende i møte, for å løfte dem opp. 
Salt og Pepper har jo vært med på Fjernundervisning, så så klart må de få lov å være med i neste uke. For å møte elevene på EKTE… En liten stund i alle fall 🙂 

 

 

Planen er å lage et par små kroner til dem, slik at de kan være ekte prins og prinsesse, og innlede uke med et “smell”…

 

____________________________________________________________________

 

Vil ellers si tusen takk til alle som er innom meg, legger igjen kommentarer, sender meg mail, gir meg små oppmuntringer på Facebook. Tusen takk! <3 

 

Jeg leser alt dere skriver til meg… Jeg svarer på noe…Andre ting svarer jeg ikke på. Rett og slett fordi jeg fremdeles ikke har energi. Det meste går til jobben. 

 

 

Jeg kommer nok tilbake for fullt etterhvert, jeg elsker jo å blogge. Må bare få tilbake litt av “piffen”.

 

 

 

#eventyr #elever #jobb #takk

12 kommentarer
    1. Tenk å ha deg som lærer da, – det høres spennende ut! 💕 De gleder seg sikkert til å treffe dere på ordentlig! 😃

    2. Bra du kan være kreativ på jobben. En slik uke kan jo by på mye rart, mye moro. Og jeg er sikker på at du er sliten når den er over. Ha en fin kveld.

    3. Å så gøy. De er heldige de elevene dine ❤️ Som har deg og din kreative lekne hjerne . Klemmer❤️

    4. Ja nå må du bruke energien best mulig..og la det som har skjedd få synke litt inn å bli en del av den “nye hverdagen”..<3 Gøy med eventyr og utkledning både for deg og elvene kan jeg tenke meg ja..Fine bilder av deg også..både med rødt og blått hår.. Stor klem og fin kveld til deg <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg