Prinsessen på erten…

 

Visste du at jeg er av blått blod? Kongelig altså.. Eller dronninglig eller majestetisk eller noe i den dur?

 

 

 

Tror du  meg ikke?

Jeg har bevis!! Ikke det at du får SE dem..Men du må tro meg på mitt ord.  En prinsesses ord må da være verdt NOE? Og jeg er jo som regel ganske ærlig, er jeg ikke? 

 

Du husker kanskje “Prinsessen på erten”? Hun som ikke klarte å sove (eller i alle fall fikk ganske ræva søvn) pga en liten ERT under madrassen. Og ikke bare EN madrass, men faktisk et DUSIN… 

Hva det har med meg å gjøre? Om jeg sover oppå et dusin madrasser hver natt? Med erter under? Neida…  Men jeg har problemer med samme ømfintlige hud…

 

 

 

 

Jeg sliter med lapper i klær. Huden blir rød, jeg klør og klør…Og det ender med at alle lappene må vekk. Sprettes  og klippes vekk, hver minste lille bit. Så ingen ville ANE hvor jeg kjøper klærne mine hen…

 

Ull går så klart ikke an. Ikke med 0, 01 % en gang..Klør til jeg blør.

Mønster i stoffer til og med. Bomulls-strømpebukser med “rifler” i…? Bare glem det!!

I går ble det helt ille med SØMMENE i pysjen min! De må være sydd med “maur”…Kjentes sånn i alle fall. Det ble så ille at jeg måtte vrenge hele pysjen, for ikke å gå bananas og klø meg til blods…

 

Det må da bety at jeg har “blått blod”?  Er det bevis nok? 😉

 

 

 

#klær #kløe #ømfintlig #prinsesse

 

18 kommentarer
    1. I så fall er jeg også prinsesse (vræææl, la meg få slippe..), for hæler ikke lapper i klærne og klipper vekk alt, og ikke tåler jeg ull, alpacca mm.
      Synes du er ei søt prinsesse, og tror jeg har sett noen blå blodårer på deg, og det må vel telle som bevis, hehe… 😉

    2. Jøss, ante ikke at tvillingen min hadde blått blod, da har antagelig jeg og det, ikke at huden min reagerer på noe som helst, men jeg har da kongelige nykker og vaner 🙂 Så slitsomt da! Kanskje jeg må sende deg en olje som kan hjelpe 😀 klem<3

      1. Ja, når man er sister from another mother og det der, så kan prinsessetheten slå ut på forskjellige måter vet du 😀 Hi-hi klemmer <3

    3. Kjenner meg igjen her. Hadde lapp i klær klø issuet senest igår. Men det er jo “bøker” i klærne! Kan også reagere på sømmer. Og prøvde noen få dager å ha på lue med ull, og klødde og klødde. Så den ble ikke brukt mye. Synest prinsesse var fint ord om å være sentisitiv her 🙂

    4. Sønnen min er akkurat sånn han også, – lapper må vekk, alt av ull klør, liker ikke glidelåser og sømmer mot huden. Ull klør på meg også. Da er vi nok kongelige alle tre. ☺️ Ønsker deg en fin søndag, – her laver snøen ned.

      1. Det er den jeg går med i stedet for jogge -klær/ kosebukse.. Inneklimaet. Føler ikke jeg kan gå naken 😀 blir så kaldt også. Sover naken 🙂 Ha en super dag søs, og takk for i går 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg