Pushwagner tar påskeferie

 

 

Hadde gledet meg stort til å gå på Galleri Pushwagner på Aker Brygge. 
Kledde oss i Pushwagners malingspalett og var “klare som egg” for kunst og kultur. 

Jeg hadde jo VIRKELIG innbilt meg at Galler Pushwagner var DETTE bygget: 

Det så jo ut som et av hans bilder. 

Men det var det jo IKKE… En treningshall eller noe dette etter hva vi forsto?

 

 

Etter en liten hvil i solen, fant vi jo et stengt Galleri Pushwagner, Hvilket Galleri stenger i påsken liksom? Det er jo da folk har tid til å gå på Galleri. Jeg er sikker på det ikke ville vært i Pushwagners ånd å holde søndagsstengt…  (Mer om galleri-stengt HER)

 

Vel… vi fant nå litt kunst og kultur likevel. 

 

 

Et Galleri på Løkka, M35- Collective i Markveien 35A, som åpner når de selv finner det for godt virker det som…Sikkert når de har noen ferdige bilder 😉 Her er det “street- og pop-art” -sjangeren som “ruler”. 

 

 

 

 

 

 

Kunstneren bak disse NAIVISTISKE bildene går under navnet Barnslig. Kunstnernavn altså 😀 Likte godt denne vrien. 

 

 

Nok en nydelig dag sammen med Kjersti
Tenk at en bloggvenn jeg ble kjent med i  2013 skulle bli en så god venn <3 Snart 10-års-jubileum for vennskapet 😀

 

#kunst

7 kommentarer
    1. Her var det mye spreke farger, og kunst gjør seg på blogg. Litt kult å vite hvor disse stedene er, jeg vet jo hvor Løkka er, men… hun venninna di gjorde seg sammen med blekkspruten 😜

      1. Det er veldig sant, at det er greit med en liten beskrivelse av HVOR 😂Jeg legger inn en liten beskrivelse i teksten 😊Takk for påminnelse 😘 ja, vi gikk skikkelig inn for bekledning som matchet 😉He-he..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg