Raske fingre

Jeg jobber på som en liten helt når jeg først starter med noe.. Nå er det heklingen det gjelder. Jeg får så dilla. Og skal liksom bli ferdig på et øyeblikk. Jeg fikk jo en ide om å lage en topp, siden den lua jeg startet med ble så fin og fargeglad. Så jeg satte i gang. Var det mandag kanskje…?

 

 

Heklet på kafe….

 

På bussen…. 

Og så klart når jeg ser serier på tv. Multitasking…

 

Så nå er denne i ferd med å få en topp til å matche seg. 

Som du ser over er jeg ikke ferdig ennå, men den mangler bare litt mer lengde, og en arm til. Det ER en arm bak der, men den ser du ikke 😀 Noe må jeg gjemme til den er HELT ferdig. Regner med i morgen 😉

 

Liker du noe type håndarbeid? 
Hva da? 😀

 

 

12 kommentarer

    1. Det blir såå fint – så gøy! Ja, jeg blir skikkelig hekta på håndarbeid altså! Akkurat nå strikker jeg hentesett til lille nye prinsesse som skal komme om et par måneder – ble ferdig med buksa idag, har begynt på lua…. strikker og strikker… 🙂

      1. Ja, men LITT stram rundt brystet, så mulig jeg må gå ned noen kilo 😀 Ha-ha. Neida, får den på, bare litt vanskelig å få av igjen. 😀

    2. Det går jammen meg unna altså! 👍 Jeg liker å hekle, strikke og brodere, men ikke så store prosjekter, for da kan jeg gå lei.

    3. Gøyalt når man blir hekta 😃. Heklenåla er praktisk talt stedt til hvile her, men det finnes alltid 4-5 strikketøy i ymse stadier 😂. Glad i brikkevev er jeg blitt også. Tror likevel bunadbroderier får førsteplass. En ting var å lage min egen, men jeg føler meg så takknemlig når jeg får mulighet til å skape et stasplagg til venners barn og barnebarn 😊.

      1. Jeg har lyst på eventyr-stakk/fantasistakk/bunad, men der skal jeg IKKE gi meg i kast selv. Måtte bestilt et sted. Men det er jo så VELDIG dyrt, og jeg bruker jo aldri sånne plagg egentlig. Bare digger utseende på dem. Nei, det får bli mine rare og “ubrukelige” plagg som jeg hekler selv. Bruke dem et par ganger 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg