Rebell? Ja, så absolutt!


 

 

Jeg har alltid vært en liten rebell.
Ja…det trodde du kanskje ikke? Så snill og rolig som jeg er! 

Vel…jeg mener det ikke er noen motsetning i å være litt rebelsk og å være snill og rolig. 
Jeg har gått mine mil i demonstrasjonstog…
Jeg har ropt og skreket mot ting jeg har vært i mot..
Jeg har hatt endeløse netter med heftige diskusjoner, med folk av motsatt mening.

Nå er jeg blitt litt mer stille i mitt rebelske uttrykk.. 
Jeg diskuterer på en annen måte. Det er ikke lenger sånn at jeg går i strupen på folk av motsatt mening, fordi jeg mener det er bortkastet tid og energi. Diskusjonsformen har fått en annen “drakt”. En jeg mener har mer “for seg”.

 

I dag har jeg vært PÅ “Rebell”. Et flott og fargerikt utested. De spiller musikk far 70 og 80-tallet. Punk, rock. Masse god mimre-musikk. Men JEG var jo der for å spise. Har aldri vært der før, men WOW for et sted, og SÅ god mat!! Jeg spiste Thai-mat. Nam!! Så: Rebell? Ja, så absolutt!! På alle måter 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg