Reds have more fun?

 

Ja, det tør jeg nesten vedde på…he-he…

Noen er jo røde fra naturens side, og da sikkert også på “innsida av skallen”. Litt rødt humør liksom… Men for oss som ikke er født med det røde håret, så finnes det jo muligheter. Og jeg skal love deg at om du tar sjansen på å farge håret rødt….ja da blir du litt gladere og i noen sammenhenger litt “galere” uansett.

Siden jeg var oppe klokka 5, passet det fint med en tur i sola klokka 8. Byen sov, jeg var våken. Kun sola og elven som holdt meg med selskap. En fin start på dagen 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg håper du har en glad dag, uansett hårfarge! 😀 

 

 

#humør #tur #rødthår #glede

 

 

7 kommentarer
    1. Dårlig med rødt her gitt 😀 Men kona tar noen striper i heftige farger når det går mot vår og sommer. Kanskje frisørene åpner til da 😀

    2. Rødt er veldig kledelig på deg ♥ Jeg er redd rødt hår ville fungert dårlig på meg. Men alderen begynner å hale innpå, så kanskje jeg skal farge håret mitt lilla? 😉
      Herlig med glade dager 🙂 ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg