Refleksjoner

Høsten er tiden for refleksjoner… for meg. 
Sommeren gjennom flagrer jeg bare lett forbi, uten å tenke så mye over verken hvorfor eller hvordan. Sommerfugllett i hodet, selv om kroppen ikke flagrer like lett…

Men når høsten kommer blir det en del tankevirksomhet. Det er noe med stort tempo på jobb, og mye tid innadørs som setter i gang hjernen litt ekstra. Det er vel sunt muligens, og bruke hjernen litt. Jeg må bare passe på at den ikke brukes på “feil” måte.. For med mørket i høsten kommer også av og til litt mørkere perspektiv… Og det tror jeg verken hjernen min eller kroppen har godt av i lengden..

Fant igjen denne lille “tegneserien” som jeg synes passet på mine tanker i dag: 

 

 

Sånn er livet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Jaaa… sånn er livet….! Idag har jeg flydd litt høyt – etter en kjedelig tur i kjelleren igår….! Det er vel disse svingningene som skaper liv…. 🙂

    2. Flotte refleksjoner og tegninger ❤️ Kanskje de litt tunge dagene er viktigere enn vi tror, for når da setter vi så stor pris på de lett og flagrende dagene. Bare en tanke 🥰 Jeg elsker høsten og mørketiden, og flagrer nok litt mer da enn om sommeren 😉 Ha en fin søndag, klem 🤗

    3. Ja, det er akkurat slik livet er.❤️ Man får brukt alle følelsene man er utstyrt med. Viktig å finne de glade og gode følelsene innimellom de vonde, som gjerne kommer av seg selv. Jeg koser meg om høsten: Koselig å tenne lys, fyre i ovnen, flotte farger i naturen og kjøligere vær. 😀🍁🍂 Og så gleder jeg meg til tur til Bergen i oktober (selv om det visstnok er måneden med mest regn der.😅)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg